با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ آماده است تا پیشنهادی فراتر از 100 میلیون یورو برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کند.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
هری کین و جیمز مدیسون، ستاره‌های بزرگ تاتنهام، در جریان تور پیش‌فصل تیم‌شان در استرالیا با حمله کانگوروها مواجه شده و فرار را بر قرار ترجیح دادند.
اینی آلوکو، بازیکن سابق تیم ملی زنان انگلیس که اظهارنظر او درباره دکلان رایس جنجالی شده بود، به دنبال توهین‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه، صفحه توییتر خود را بست.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
نشریه واشنگتن‌پست مدعی شد که انگلیس آماده است تا موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کند.
دیدار حساس بین تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال برای روزنامه‌های انگلیسی فراتر از یک بازی حساس است.
سه دیدار از رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس امشب برگزار شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس می‌گوید قصد باز کردن پرونده علیه برونو فرناندز به دلیل هل دادن کمک‌داور دیدار منچستریونایتد و لیورپول ندارد.
یک سیارک که به تازگی کشف شده است، ساعت ۳ بامداد امروز به وقت گرینویچ بر فراز کانال انگلیس منفجر شد.
مارک کلاتن‌‌برگ، داور سابق انگلیسی و یکی از مشهورترین داوران وقت دنیا، زمانی که ریاست کمیته داوران فدراسیون مصر را بر عهده داشت مجبور شد از ترس هواداران مصری از این کشور فرار کند.
دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که برای تماشای بازی پسرش در تیم ذخیره‌های برنتفورد به ورزشگاه رفته بود، مجبور شد از دست طرفدارانش فرار کند. منبع: فارس
تاتنهام با درخشش کاپیتان خود شکست مقابل برنتفورد را با تساوی عوض کرد.
هری کین سی دقیقه بعد از به ثمر رساندن گل اول انگلیس از روی نقطه پنالتی، صاحب یک پنالتی دیگر شد ولی آن را از دست داد تا بزرگترین فرصت انگلیس برای فرار از شکست از دست برود.
فرار از میانه زمین و ضربه بغل پای زمینی حرکتی بود که هافبک با تجربه انگلیس برای باز کردن دروازه سنگال انجام داد.
مربی آلومینیوم می‌گوید برای صعود از گروه باید هم باخت به انگلیس و هم بردن ولز را فراموش کنیم.
روزبه چشمی می‌گوید پس از شکست تیم ملی مقابل انگلیس فشارهایی که روی او ایجاد شده منصفانه نبوده است.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
احمد نوراللهی از شانس بالایی برای حضور ثابت در مقابل انگلیس برخوردار است.
رسانه‌ها ‌می‌گویند با افزایش ورود پناهجویان به انگلیس و وخیم‌تر شدن وضعیت محل سکونت این افراد، دولت انگلیس تحت فشار قرار گرفته است.
«بن والاس» در سخنانی مدعی شد که دو جنگنده روسیه حدود یک ماه پیش یک هواپیمای نظامی غیرمسلح انگلیس را رهیگری کردند.
نخست وزیر سابق انگلیس حمایت حداکثری از سکاندار جدید دفتر «داونینگ استریت» را خواستار شد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که لندن و پاریس باید به واشنگتن برای اتخاذ تصمیمات لازم جهت حصول توافق در وین فشار وارد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ