ستاره والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه درباره تصمیم پر سر و‌صدای خود شفاف سازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فراز فاطمی گفت: من و رضا از اول ابتدایی با هم همکلاس و رفیق بودیم رفاقت ما حالا حدوداً ۴۰ ساله شده است. من در مراسم عروسی رضا بودم و تنها فوتبالیستی هم بودم که در آنجا حضور داشت. اتفاقاً، چون به صورت خانوادگی با همه این خانواده محترم آشنا هستم پس از مدت‌ها همگی این بزرگواران را در کنار هم دیدم و احوالپرسی کردم.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارسال و ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادره که از اول آبان سال گذشته تا پایان خرداد ماه بود، یک ماه دیگر یعنی تا ۳۱ تیر ماه سال جاری تمدید شد.
دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: جَو مسابقات در هفته اول سنگین بود و هیجان زیادی داشتم.
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان گفت: ادبیات خوبی نبوده است. این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می‌شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می‌زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است.
آلفرد ژان باتیست لومر، موسیقیدان نظامی فرانسوی، که معاون دسته موزیک هنگ اول سربازان گارد بود، سال۱۲۴۷ خورشیدی به ایران آمد. او به دانشجویان بخش موسیقی دارالفنون آموزش می‌داد. نخستین آهنگ سلام رسمی ایران، ساخته اوست، همچنین گفته می‌شود نخستین سرود ملی ایران را در ١٢۵٢ خورشیدی به لومر سفارش دادند تا بسازد.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
همانطور که سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفته بود، این تیم به دلیل مشکلات مالی در دیدار برابر مس شهربابک حاضر نشد.
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از ابتدای سال تا امروز ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله اول مورد تایید قرار گرفت
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، به ستایش از آرسنال پرداخت و گفت منچسترسیتی امسال در جام حذفی انگلیس با قرعه‌ای بسیار سخت مواجه بوده است.
زننده گل اول نساجی در مقابل تراکتور می‌گوید، حمید مطهری شب قبل از بازی به او گفته بود که در صورت اقدام به شوتزنی، دروازه تراکتور را باز خواهد کرد.
محمود دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟
مکرون روز پنجشنبه گفته بود که کاندوم از اول ماه ژآنویه به رایگان در اختیار هر فرد ۱۸ تا ۲۵ سال قرار می‌گیرد. اما پس از آنکه یک مجری تلویزیون فرانسه و دیگران روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی او را درباره علت در اختیار قرار ندادن کاندوم برای اقراد زیر ۱۸ سال، مکرون موافقت کرد این برنامه به سنین پایین‌تر هم گسترش پیدا کند.
مسعود میرکاظمی اظهار کرد: دولت از اول شهریور گفته بود حقوق‌ها افزایش یابد که در مجلس قرار بر اول مهر شد که اینجا صرفه جویی شد. بخش‌هایی در صحن اضافه شد که مورد مخالفت ما و کمیسیون (برنامه و بودجه) بود و درخواست دولت این بود که حذف شود.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق طی پنج‌ماهه اول امسال معادل ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.
بازسازی ورزشگاه یادگار امام تقریبا با دو ماه تاخیر نسبت به زمانی که گفته شده بود، به پایان می رسد.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
رئیس کل امور مالیاتی کشور از رشد ۶۹ درصدی وصول درآمدهای مالیاتی در چهارماهه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این رشد ناشی از شناسایی مودیان جدید و مقابله با فرار مالیاتی بوده است.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ