جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد فایل صوتی رابرت مالی گفت: اینکه آقای مالی در این فایل صوتی چه گفته، مسؤولیت دولت آمریکاست که باید روشنگری کنند.
هدف از نگارش این نامه سرگشاده، بررسی موضوع عفو و تقلب نسبت به فرمان عفو نسبت به اینجانب و برخی دیگر از افراد است؛ نگذارید قانون‌خواهی و قانون‌طلبی تبدیل به جرم شود که جامعه بدون قانون، برهوتی است که نکبتش دامن همگان را می‌گیرد.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت:دانشگاه‌های عراق درباره جنایت آمریکا درترور شهیدان مقاومت روشنگری کنند.
مسئولان در زمانی که امکان حل مشکلات و رفع موانع موجود بر سر راه برجام وجود داشت، با ملاحظه کاری‌های سیاسی و گرفتار «توهم تضعیف» بودن، از در میان گذاشتن مطالب با مردم خودداری کردند و قصور ناشی از چنین توهمی موجب موفقیت مخالفین برجام و تحمیل آنهمه تحریم بر کشور و ملت شد.
اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ما اصلا در نظام جمهوری اسلامی، نظام سرکوب نداریم. نظام روشنگری داریم می‌گوید: لذا شما می‌بینید در نهایت آزادی شما هرچه می‌خواهید می‌پرسید و من هرچه می‌خواهم جواب می‌دهم.
مدیرمسئول کیهان گفت: روشنگری و تبیین ماجرای حجاب ضروری است اما بدیهی است که روشنگری نباید مانع پیشگیری از هنجار‌شکنی باشد.
دانش آموزان دختر انجمن های اسلامی معتقدند فعالیت سیاسی با روشنگری همراه است و فقط تخریب نیست؛ کتب درسی چندان کاربردی نیستند، مساله حجاب هم فقط دینی نیست و به هویت گره خورده است.
هوش مصنوعی مولد چالشی فلسفی و عملی در مقیاسی است که از آغاز عصر روشنگری به این سو تجربه نشده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه راه اصلی و اثربخش خنثی‌سازی فتنه‌ها، جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: مردم باید بدانند که شبکه‌ها و تلویزیون‌های خارجی دوست ملت ما نیستند و به دنبال نابودی اتحاد و تمامیت ارضی ایران هستند.
دیوان عدالت اداری در خصوص دادنامه صادر شده از سوی شعبه در مورد انفصال از خدمت وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی را به جهت روشنگری افکار عمومی ارائه کرد.
رئیس جمهور گفت: در کنار تلاش بی‌وقفه و بکارگیری سازوکارهای مؤثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین بهنگام مسائل، گره‌های ذهنی افکارعمومی را می‌گشاید و فرصت دروغ‌پردازی را از دشمن می گیرد.
وزیر کشور گفت: روشنگری اهداف پلید دشمن از ضروریات جدی است چراکه با تمام ظرفیت و با انتشار اخبار دروغین، سعی در القای فضای بی‌ثباتی در کشور دارند و باید با این احساس ناامنی مقابله کنیم.
هم‌تیمی رونالدو در منچستر هرگونه مشکل با کاپیتان تیم ملی کشورش را تکذیب کرد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اگر به واسطه معلمان خوشنام انقلابی برای دانش آموزان روشنگری شود، شاهد این نیستیم که برخی از آنها توسط رسانه ها اغفال شوند.
دستگاه‌های اجرایی برتر در حوزه روشنگری و پاسخگویی، از سوی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت معرفی شدند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اگر کمکی بتوان برای روشنگری به خانواده‌ها کرد باید آموزش و پرورش اقدام کند خانواده‌ها و والدین هم نیازمند تربیت هستند.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
مشهد ـ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است و باعث افزایش شناخت، سطح تحلیل مسائل و ابعاد مختلف موضوعات می‌شود.
باشگاه استقلال اعلام کرد که مشکلی بابت ثبت قرارداد سیاوش یزدانی وجود نداشته است.
اصفهان - اداره کل محیط زیست استان اصفهان در واکنش به گزارش مهر در خصوص عبور کنارگذر شرق از پارک ملی کلاه قاضی توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: در مسیر تثبیت عدالت‌خواهی و روشنگری ثابت قدم و استوار باشید و و سرافرازی میهن عزیزمان را در ارجح امور قرار دهید.
رئیس قوه قضاییه در پیامی گفت: خبرنگاران می‌توانند در جبهه جهاد تبیین و روشنگری، فعالانه و حق‌طلبانه کنشگری کنند و به پاسداشت ارزش‌های والای انسانی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ