فراز فاطمی گفت: من و رضا از اول ابتدایی با هم همکلاس و رفیق بودیم رفاقت ما حالا حدوداً ۴۰ ساله شده است. من در مراسم عروسی رضا بودم و تنها فوتبالیستی هم بودم که در آنجا حضور داشت. اتفاقاً، چون به صورت خانوادگی با همه این خانواده محترم آشنا هستم پس از مدت‌ها همگی این بزرگواران را در کنار هم دیدم و احوالپرسی کردم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه تنها 10 دقیقه بعد از اضافه شدنش به ترکیب پاری‌سن‎‌ژرمن موفق به گلزنی شد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز جمعه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲؛ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ مردادماه بخوانید.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید ساکت الهامی با وجود شرایط روحی نامناسب تیمش را تنها نگذاشته است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۷ مردادماه را بخوانید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ تیرماه را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۳ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۱۳ تیرماه به حافظ را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۹ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۹ تیرماه به حافظ را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۴ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۴ تیرماه به حافظ را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳۱ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳۱ خرداد را بخوانید.
جهانگیری گفت: در جلسه آخر که می‌خواست راجع به قیمت بنزین تصمیم گیری شود در حضور آقای روحانی من باز این را مطرح کردم که آقای روحانی برخورد خیلی بدی در جلسه کردند. یعنی شاید تنها برخورد تلخ بین من و آقای روحانی همان جلسه بود که در حضور سران و جمعی از سه قوه بود.
من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی انتخاباتی و در جمع هواداران خود مدعی شد او تنها کسی است که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور می‌تواند مانع وقوع جنگ جهانی سوم شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من را تنها با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی رها کرده‌اند و واقعا سخت است و باید کمک شود.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، پیامی را در اینستاگرامش منتشر و فاش کرد که یک ماه قبل مادرش را از دست داده است.
ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
سرمربی تراکتور می گوید که او به کاوه رضایی در تیمش نیاز دارد ولی تنها وی در این خصوص تصمیم گیرنده نیست.
خبرورزشی نوشت: سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد داشت در تیم ملی تنها و غریب بود و هیچ پشتوانه ای نداشت.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تنها نگرانی او در حال حاضر بازی برابر آمریکا است.
فرمانده کل ارتش با انتشار دلونشته‌ای برای کودک داغدار حادثه ترویستی شیراز، نوشت: کاش من به جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی.
قهرمان پارالمپیک کشورمان تأکید کرد اگر چه حضور محمود خسروی‌وفا در کمیته المپیک خیر خواهد بود اما نگران رفتن او از پارالمپیک هستند.
من بازی نخوردم. من تصمیمی گرفتم که باید می‌گرفتم. تصمیم من بر اساس چیز‌هایی که رسیده بود، تصمیم شخصی گرفتم.
در این روزها، احتیاط در گفتار و رفتار، نه تنها شرط عقل، بلکه شرط اخلاق است. گاهی نقل و سخن‌هایی مطرح می‌شود که طرفین را از کرده پشیمان می‌سازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ