مسعود میرکاظمی اظهار کرد: دولت از اول شهریور گفته بود حقوق‌ها افزایش یابد که در مجلس قرار بر اول مهر شد که اینجا صرفه جویی شد. بخش‌هایی در صحن اضافه شد که مورد مخالفت ما و کمیسیون (برنامه و بودجه) بود و درخواست دولت این بود که حذف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناتورهای جمهوریخواه توافق تبادل زندانیان دولت بایدن با ایران را به "مماشات" و دادن "باج" به حکومت تهران تشبیه کرده و از اینکه ایران از پول های آزاد شده چه نوع استفاده ای خواهد کرد، ابراز نگرانی کردند.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: این کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر محاسبه حقوق بازنشستگی کارکنان دولت بر اساس ۵ سال آخر مخالفت کرد.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره موضع دولت نسبت به ایجاد وزارتخانه‌ای جدید گفت: «ما در دولت با تشکیل وزارت موافق نیستیم. در دولت معاونت امور زنان و خانواده وجود دارد که مسئولیت فراسازمانی دارد و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در این زمینه مسئولیت دارند. ایجاد وزارتخانه جدید و محدودکردن مسئولیت دستگاه‌ها در یک وزارت جدید به نفع کشور نیست.»
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت:کمیسیون تلفیق با پیشنهادات دولت در زمینه افزایش مالیات بر ارزش افزوده به جهت آثار تورمی که بر مردم تحمیل می‌شود، مخالفت کرد.
وزیر امورخارجه و معاون نخست وزیر مولداوی گفته است که ایده همه پرسی سیاست خارجی این کشور باعث بی ثباتی می‌شود.
دولت مجارستان همچنان از همراهی تمام و کمال با تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه سرباز می‌زند.
سخنگوی دولت فرارسیدن سالروز ملی‌شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.
در آستانه سفر رئیس‌جمهور چین به روسیه، دولت آمریکا می‌گوید با پیشنهاد چین برای برقراری آتش‌بس در اوکراین مخالفت است.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
وزیر کشور دولت طالبان گفت: برخی هستند که خودشان را برحق می‌دانند و تصمیماتشان را درست می‌دانند؛ اما آن‌ها دولت و ملت را به سمت خطر می‌برند. کسانی هستند که بر قدرت سلطه دارند و سیاست‌هایش را تغییر نمی‌دهند و به هیچ کسی و هیچ ملتی گوش نمی‌دهند چراکه فکر می‌کنند تنها آن‌ها درست می‌گویند. این وضعیت غیرقابل تحمل است. ملت افغانستان حقی بر ما دارند.
وزیر کشور اردن در اظهاراتی به طور ضمنی با کاهش قیمت سوخت در پی اعتراضات اخیر در این کشور، مخالفت کرد.
دولت قطر با اتخاذ موضعی بار دیگر با هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
۷۳ عضو شورای عالی دولتی لیبی با امضای بیانیه ای با توافق نفتی دولت این کشور با ترکیه به دلیل مفاد مبهم آن، مخالفت کردند.
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور گفت: موضوع تأسیس حزب ایران قوی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی و در نهایت با اصل تأسیس این تشکل سیاسی مخالفت شد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح با تأکید بر اینکه دولت موقت صلاحیت تشکیل انتخابات زودهنگام را ندارد، از مخالفت قاطع این ائتلاف با برگزاری انتخابات زودهنگام قبل از تشکیل دولت جدید خبر داد.
علی‌رغم نظرسنجی‌ها و مخالفت مردم ژاپن، دولت این کشور تصمیم دارد مراسم پرهزینه‌ای را برای تشییع رسمی نخست‌وزیر پیشین برگزار کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
روزنامه صباح ترکیه به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که دولت ترکیه مخالفت خود را با تاخیر در خرید جنگنده های اف -۱۶ از آمریکا اعلام کرده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ