بازسازی ورزشگاه یادگار امام تقریبا با دو ماه تاخیر نسبت به زمانی که گفته شده بود، به پایان می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین مرعشی گفت: در سال ۹۸ و برای بحث بنزین، آقای جهانگیری از حدود ۲ ماه قبل از افزایش قیمت، افرادی را در جلسه‌ای دعوت کرد که من هم در آن حضور داشتم و گزارش آن به آقای روحانی هم داده شد.
فریماه فرجامی که حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد و مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد، ساعتی پیش درگذشت. خانه سینما این خبر را تایید کرد و انجمن بازیگران سینمای ایران تسلیتی را منتشر کرد.
فریماه فرجامی که حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد و مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد، ساعتی پیش درگذشت. خانه سینما این خبر را تایید کرد و انجمن بازیگران سینمای ایران تسلیتی را منتشر کرد.
در شروع ریزش بازار در اردیبهشت ماه دو نامه نگاری انجام شده است که سهامداران با حدود ۴۵ روز تاخیر از آن مطلع میشوند، در زمانی که این نامه ها دیگر اثر خود را بر بازار گذاشته اند.
با گذشت حدود سه ماه از سال، امروز بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌ها، از افزایش حداکثر مجموع اصل تسهیلات خرد قابل پرداخت به هر مشتری در هر مؤسسه اعتباری به ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد.
برنامه ورزش و مردم پس از حدود ۳ ماه غیبت، دوباره روی آنتن زنده صدا و سیما اجرا خواهد شد.
حدود دو ماه پیش، با افزایش کرونا روبه رو شدیم و حدود سه هفته است، با موج جدیدی مواجه هستیم که موارد بستری و به دنبال آن بستری رو به افزایش است. همچنین از حدود دو هفته گذشته، مرگ و میر‌های کرونا به دو برابر افزایش پیدا کرده؛ اما طی دو تا سه روز گذشته، آمار بستری‌ها رو به کاهش بوده است.
پس از گذشت حدود دو ماه از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ژائو فلیکس درباره واکنش رونالدو به نیمکت نشینی در این رقابت‌ها صحبت کرد.
سرپرست دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک که بعد از حدود دوماه از ادامه همکاری با این کمیته بازماند با درخواست رئیس کمیته ملی المپیک با این مجموعه همکاری خواهد داشت.
بعد از گذشت حدود دو ماه از برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، سرپرست دبیری این کمیته از مسئولیتش کنار رفته در حالیکه جایگزینی برای وی تعیین نشده است.
بررسی بازار خودرو حکایت از آن دارد که ترمز قیمت خودرو طی یک هفته اخیر تا حدودی کشیده شده است که البته هنوز نتوانسته به قیمت های حدود دو ماه قبل برگردد.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
وقتی در طول سال به آمار جهانی میزان حمله قلبی نگاه می‌کنیم، آنچه می‌بینیم نرخ‌های نسبتاً ثابت هفته به هفته است. در این میان دو استثنا وجود دارد: یکی این که در ماه‌های تابستان یک افت گسترده و کم عمق در حملات قلبی وجود دارد و در آذر ماه نیز شاهد افزایشی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصدی در فاصله زمانی دو هفته آخر سال بین کریسمس و سال نو هستیم.
متاسفانه از حدود دو ماه قبل بیماری ایشان تشدید شد که همان زمان از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند
«در مجموع این‌ها را گفتم تا بگویم که ما تا پیش از دوماه اخیر در حوزه اشتغال با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم و عملاً حالا این اتفاقات اخیر و فیلترینگ شرایط را به مراتب بدتر کرده است. البته من معتقدم که این عدد ۱۰ میلیون درست نیست. زیرا ما به طور کلی ۲۳ تا ۲۴ میلیون شاغل داریم و این عدد غیرممکن است که درست باشد، اما فکر می‌کنم درست این است که بگوییم فیلترینگ روی شرایط کاری حدود ۱۰ میلیون نفر تاثیر منفی خواهد گذاشت که با توجه رکود تورمی که در کشور حاکم است، باید آن را یک زنگ خطر تلقی کرد.»
مردان و زنان زیادی از حدود دو ماه پیش و با بیشتر شدن بازداشتی‌ها، هر روز از هرجا که هستند خودشان را به شمال شهر تهران می‌رسانند تا سراغی از زندانی‌شان بگیرند. پاسخ به همه، اما یکی است: «انتظار.» انتظار، فصل مشترک صورت‌های غمگینی است که «زندان» تا پیش از این، جایی دور و دیر و رازی مگو برای‌شان بوده.
لوسی نخستین تصویر از دو عکس زمین را روز ۱۳ اکتبر گرفت، در حالی که حدود ۱.۵ میلیون کیلومتر از سیاره ما فاصله داشت و تصویری از زمین کوچک و شبیه به یک تیله شیشه‌ای را که در تاریکی فضا شناور است، ثبت کرد.
مقامات نیوزلندی گفته‌اند، تافر ریچ‌وایت و بریجیت تاک‌وری، دو شهروند این کشور که گفته می‌شود از اینفلوئنسر‌های فضای مجازی بوده و حدود چهار ماه پیش پس از ورود به ایران مفقود شده بودند، توانستند ایران را ترک کنند.
در هفته گذشته شاهد بودیم که موارد بیماری به شدت افزایش یافت، تا جایی که حدود ۵۰ درصد نمونه‌هایی که علایم سرماخوردگی داشتند، مبتلا به این بیماری بوده اند. در دو سال گذشته که با شیوع بالای کرونا، شیوع آنفلوانزا به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهشی بود؛ اما امسال که کمتر شاهد رعایت پروتکل‌ها هستیم، بروز موارد افزایشی دور از انتظار نیست.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
با وجودی که حدود دو ماه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا بیشتر زمان باقی نیست اما هنوز تکلیف اعزام تیم به این مسابقات مشخص نشده است.
حدود دو ماه پیش بود که وزیر صمت تا آستانه استتیضاح پیش رفت و بر اساس توافق رئیس جمهور و رئیس مجلس فرصت دوباره گرفت. فرصتی که البته به نظر درخواست کنندگان استیضاح مشروط بر عدم معرفی مجدد ایشان به عنوان وزیر صمت بود.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.
افزایش قیمت موادغذایی در دنیا ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ