نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تغییرات معنی دار در وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ وضعیتی که هنوز هم خوب محسوب می‌شود اما با توجه به شناسایی سو‌یه‌های جدید کرونا در کشور و احتمال شکل گیری موج جدید بیماری، موقتی به نظر می رسد.
تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۱۱۴ به ۹۴ شهر کاهش و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۳۳۱ به ۳۵۱ شهر افزایش یافت.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۷ به ۴ شهر کاهش یافت.
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۳ به ۱ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۱۷ به ۱۲ شهر کاهش یافت.
کاهش تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۰ به ۴ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۱۹ به ۲۶ شهر افزایش یافت.
تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۶ به ۱۸ شهر رسید. تعداد شهر‌های با وضعیت زرد نیز از ۲۰۰ به ۱۹۲ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی از ۲۳۲ به ۲۳۸ شهر رسیده است.
تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز مانند هفته‌های گذشته، صفر بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز در عدد ۲۰ شهر باقی مانده است.
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته، در عدد صفر ماند و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۳۵ به ۲۰ شهر کاهش یافت.
تعداد شهر‌های «قرمز» صفر شد/ ۹۰ درصد شهر‌های کشور در وضعیت زرد و آبی
تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز به ۸ شهر و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی به ۱۱۶ شهر کاهش یافته است؛ همچنین تعداد شهر‌های با وضعیت زرد به ۳۰۲ و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی به ۲۲ شهر رسیده است.
آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای ایران حاکی از شرایط رو به بهبود و کاهش شهرهای قرمز کرونایی است. در استان تهران نیز مانند اکثر نقاط کشور تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کاهش یافته است.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد وخامت اوضاع و افزایش شمار شهر‌های قرمز بودیم، این هفته اوضاع بهبود یافته و از شمار شهرهای قرمز کاسته شده و بر شمار شهرهایی که با رنگ‌های دیگر مشخص شده‌اند، افزوده شده.
بر اساس آخرین به‌روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۰۶ به ۶۴ شهر کاهش و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۵۶ به ۱۶۳ شهر افزایش یافت.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی از ۱۸۴ به ۱۵۶ شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در برخی از این شهرستان‌ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست، اما نکته خوشایند در بروزرسانی اخیر نقشه کرونایی، در وضعیت نسبتا ثابت شهر‌های زرد و آبی است، به این صورت که شمار شهر‌های زرد و آبی تقریبا ثابت مانده (تعداد شهر‌های زرد از ۱۷۴ به ۱۷۳ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۲ به ۱۳ افزایش یافته است) و نشان می‌دهد، وضعیت بیماری در مناطق وسیعی از کشور ثبات نسبی داشته است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، با افزایش تعداد بیماران بستری شده با تست مثبت کرونا، تعداد شهر‌های قرمز نیز از ۷۸ به ۱۰۶ شهرستان افزایش یافته است.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: بر اساس تعداد مراجعین، کاهش موارد ابتلا، مرگ و میر و کاهش تعداد شهر‌های قرمز، به نظر می‌رسد ما قله موج هفتم را رد کرده باشیم.
با کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در کشور، تعداد شهر‌های قرمز نیز کاهش یافت و به ۷۸ شهر رسید.
شیراوژن به وضعیت شهرهای کشور اشاره کرد وگفت: نقشه کشور بیشتر به رنگ قرمز و نارنجی درآمده است؛ اگرچه بر تعداد مبتلایان به کرونا هفته به هفته افزوده می‌شود ولی امیدواریم درقله موج بوده و با رعایت کردن مردم به زودی شاهد شیب نزولی موج هفتم باشیم.
شیراوژن به وضعیت شهر‌های کشور اشاره کرد و گفت: نقشه کشور بیشتر به رنگ قرمز و نارنجی درآمده است؛ اگرچه بر تعداد مبتلایان به کرونا هفته به هفته افزوده می‌شود، ولی امیدواریم درقله موج بوده و با رعایت کردن مردم به زودی شاهد شیب نزولی موج هفتم باشیم.
شهر‌های قرمز کرونایی با افزایش مجدد از ۱۲۰ شهر به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافته است. همچنین ۱۵۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۱۲۰ به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خسارات قطعی‌های بی‌برنامه برق در سال گذشته را بر این مجموعه تشریح کرد و افزود: مدیریت مصرف برق و تعاملات میان وزارت نیرو و صنعت برق در سال جاری با شرکت چادرملو به مراتب بهتر بوده است.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ