اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طوفان‌های خورشیدی می‌توانند فردا به زمین برخورد کنند و شفق‌های قطبی گسترده‌ای ایجاد کنند.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور گفت: پنل‌های خورشیدی یکی از بهترین راهکارهای بهره برداری چند منظوره در کنترل عرصه‌های بیابانی و در عین حال ایجاد یک فعالیت اقتصادی است.
۲ فضانورد ناسا ششمین و آخرین پنل خورشیدی ارتقا یافته در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی را نصب کردند. به این ترتیب  ذخیره برق آزمایشگاه فضایی افزایش می یابد.
حضور ظهیری یکی از کمک داوران دربی حذفی در جشن قهرمانی پرسپولیس و حضور اشکان خورشیدی در آغوش پرسپولیسی حاشیه های داوری بعد از دربی بود!
واکنش خورشیدی به اشتباه زاهدی‌فر در نگرفتن پنالتی آل‌کثیر
خورشیدی: ۷۰متر استارت زدم، دوقلویم گرفت
داور دربی ۱۰۱ بخاطر مصدومیت نتوانست تا پایان بازی در زمین بماند و از زمین بیرون رفت.
چرا اشکان خورشیدی داور دربی شد؟
مربی استقلال اعتقاد دارد تیمش بیشترین ضرر را از داوری کرده و در مقابل برخی تیم‌های دیگر سودهای زیادی بوده‌اند.
اشکان خورشیدی به عنوان داور دربی 10 انتخاب شد.
کمیته داوران اشکان خورشیدی را به عنوان داور دربی معرفی کرد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد.
اشکان خورشیدی احتمالا راهی مسجدسلیمان خواهد شد تا قضاوت بازی سپاهان را برعهده بگیرد.
قضاوت بازی مس کرمان و مس رفسنجان به اشکان خورشیدی سپرده شد.
مهندسان موسسه EPFL یک راکتور خورشیدی به شکل بشقاب ماهواره ساخته و آزمایش کرده اند که می تواند از نور خورشید و آب گاز هیدروژن تولید کند.
شاهرود- فرماندار شاهرود گفت: تاکنون ۲۰ نیروگاه خورشیدی به همت بسیج سازندگی و برای خانواده های نیازمند در سراسر شهرستان راه اندازی شده است.
داور لیگ برتری می‌گوید همچنان از ناحیه کمر مصدوم است ولی توانسته به شرایط قضاوت برگردد.
دامغان - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از راه اندازی نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی در دامغان خبر داد و گفت: این نیروگاه به صورت خانگی و با تسهیلات بانکی احداث و افتتاح شده است.
سرپرست سابق تیم ملی سخنان جالب و جنجالی مطرح کرد. از تلاش برای ابقای اسکوچیچ تا دعوت از رونالدو برای اهدای کادو از طرف ایران!
لکه خورشیدی رویدادی موقت بر روی سطح خورشید است که به‌ صورت لکه‌هایی تاریک‌تر از نواحی اطراف، در اثر فعالیت‌های شدید شار مغناطیسی که مانع از انتقال گرما می‌شود، به‌وجود می‌آید.
NOAA طوفان‌های ژئومغناطیسی را به عنوان اختلال عمده مغناطیس کره زمین، زمانی رخ می‌دهد که تبادل بسیار کارآمد انرژی از باد خورشیدی به محیط فضایی اطراف زمین رخ می‌دهد، تعریف می‌کند.
طوفان‌های ژئومغناطیسی بزرگ‌تر - مانند G۵ - شناخته شده‌اند که باعث آسیب‌های اضافی مانند از بین بردن شبکه‌های برق یا ایجاد خاموشی رادیو می‌شوند. انتظار می‌رود طوفان خورشیدی پیش‌بینی‌شده روز سه‌شنبه (امروز) نیز باعث تقویت شفق قطبی شود.
اشکان خورشیدی از داوران باتجربه فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد علیرضا فغانی و بحث ورود VAR به مسابقات داخلی توضیحاتی داد.
یک لکه خورشید فعال در حال خروج از دیسک قابل مشاهده خورشید، شعله ای به سمت زمین پرتاب کرد و همین امر سبب شد صبح روز گذشته امواج رادیویی در آفریقا و خاورمیانه مختل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ