بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، شمال خوزستان، هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۱۱ تیر) در گیلان، مازندران و ارتفاعات گلستان بارش خفیف رخ می‌دهد. دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و۱۳ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده رخ داده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
آسمان تهران فردا (۵ تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۶ تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
یکشنبه (۴ تیر) در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.
رگبار پراکنده در برخی استان‌ها
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌ شمال غرب و شمال شرق کشور،ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، زاگرس مرکزی، اصفهان، فارس،هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش‌بینی می شود.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
برای امروز در سطح استان وزش باد شدید که در پاره‌ای از نقاط خیلی شدید، در نیمه جنوبی استان گاهی همراه با خیزش گردوخاک و در نیمه شمالی رگبار پراکنده و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و تهران انتظار می‌رود.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در غالب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود. روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، نواحی مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ و در نیمه غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما طی هفته آتی و وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات استان تهران خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی استان تهران و خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شمال فارس، برخی نقاط اصفهان و شرق کهگیلویه و بویراحمد رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مازندران و گیلان، مناطقی از کرمان، جنوب یزد، شرق فارس و شمال هرمزگان رخ می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مازندران و گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد و در برخی نقاط کرمان، یزد، فارس و هرمزگان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در مناطق سیستان وبلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ