اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما طی هفته آتی و وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات استان تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش تدریجی دمای تهران تا چهارشنبه خبر داد.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید دربیشتر نواحی و کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز دمای تهران به ۳۹ درجه می‌رسد؛ سه‌شنبه ۴ درجه دما کاهش می‌یابد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمانی صاف و قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نواحی جنوبی و غربی همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش نسبی دمای تهران تا جمعه (۲۳ تیرماه) و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: کاهش نسبی دمای تهران تا جمعه (۲۳ تیرماه) و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
بهینه سازی مصرف آب می تواند راهی برای جلوگیری از قطعی یا کاهش فشار آب آن هم در آستانه تابستان و افزایش دما باشد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان تهران طی امروز و فردا صاف و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید همراه است و دمای پایتخت در ابتدای هفته آینده کاهش می‌یابد.
️شهردار منطقه ۲۲ از تعطیلی بوستان جوانمردان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و جریان سیل از بالا دست ارتفاعات، امکان طغیان رودخانه کن وجود دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان ابری است و حداکثر دما ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. از فردا روند کاهشی دمای هوای پایتخت آغاز می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان این استان از امروز تا فردا سه‌شنبه، نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران است و دمای هوا نیز طی امروز کاهش نسبی دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش محسوس دما طی ۱۱ تا ۱۳ فروردین و رگبار باران و در ارتفاعات کولاک برف طی امروز در تهران پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی تهران اعلام کرد: برای امشب و روز شنبه همراه با کاهش ابر، در اکثر نواحی استان، وزش باد، گاهی وزش باد شدید (به ویژه روز شنبه و نواحی جنوبی و جنوب غربی) را شاهد خواهیم بود.
به گزارش سازمان هواشناسی دمای هوا در تهران ۳ تا ۴ درجه کاهش می‌یابد و بارش‌ها به شکل باران و برف تا چهارشنبه ادامه دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه افزایش آلاینده‌ها را در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی خواهیم داشت اعلام کرد: شاخص هوای تهران همچنان برای همه افراد جامعه ناسالم است و پیش بینی می‌شود دمای هوای پایتخت نیز کاهشی باشد.
با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
کاهش دمای هوای تهران طی هفته جاری
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و کاهش کیفیت هوا و کاهش دما تا فردا برای تهران پیش‌بینی می‌شود.
کاهش تدریجی دمای تهران تا اوایل هفته آینده
در زمستان سال گذشته بود که زمزمه‌هایی مبنی بر وضع عوارض صادراتی مطرح شد، اما این تصمیم به مرحله نهایی نرسید تا اینکه در روز دوشنبه هفته گذشته مورخه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ وزارت صمت مصوبه‌ای را ابلاغ نمود که بیانگر اجرایی شدن این عوارض بود. این تصمیم چه تبعاتی را به همراه خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ