سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در برخی از نقاط کشور خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش پراکنده باران در محور چالوس و برخی از محورهای استان‌های مازندران و گیلان خبر داد.
بارش پراکنده باران در ۷ استان کشور
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در برخی نقاط کشور و انتقال کاهش دما و هوای سرد به نیمه شرقی کشور و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خبر داد.
فردا (چهارشنبه) در برخی نقاط خراسان رضوی و همچنین سیستان و بلوچستان بارش خفیف و پراکنده رخ خواهد داد و سپس این سامانه بارشی از مرز‌های کشور خارج خواهد شد؛ بر این اساس برای پنجشنبه جوی آرام در کشور پیش‌بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، سه‌شنبه (۲۳ اسفند) در استان‌های کرمان، یزد، برخی مناطق اصفهان و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد شدید و در فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری بارش پراکنده باران و وزش باد در ۸ استان کشور شاهد خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: موج ضعیف بارشی از خوزستان عبور خواهد کرد که سبب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در برخی نقاط استان خواهد شد.
طبق اعلام مرکز پیش بینی هوا؛ بارش پراکنده برف و باران در برخی از نقاط کشور طی روزهای آینده پیش بینی شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول اسفند) کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۲ اسفند) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در نواحی ساحلی خزر و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود و انتظار می رود نواحی جنوبی کشور در روز پنجشنبه شاهد بارش باران باشد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در نواحی ساحلی خزر و دامنه‌های شمالی البرز بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: در روز‌های آینده جوی پایدار در نیمه شمالی کشور و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت، بارش پراکنده در برخی استان‌های ساحلی خزر و وزش باد نسبتا شدید در نوار شرقی کشور را شاهد خواهیم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ و روز چهاشنبه (۲۵ آبان) صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و در شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بارش پراکنده باران از امروز تا اواسط هفته در برخی استان‌ها
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش‌ پراکنده باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مازندران و گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد و در برخی نقاط کرمان، یزد، فارس و هرمزگان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی طی امروز و فردا نیز در برخی ساعات در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ