به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌ شمال غرب و شمال شرق کشور،ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، زاگرس مرکزی، اصفهان، فارس،هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش‌بینی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید دربیشتر نواحی و کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت دمایی در کشور اظهار کرد: در حالی که از پنجشنبه در شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و نوار شمالی کشور روند افزایش دما آغاز شده، طی روز شنبه نیز این روند افزایش دما ادامه دارد، البته در نواحی شرقی کمی کاهش دما رخ خواهد داد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته ماندگاری هوای گرم در کشور پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش ۲ تا سه درجه‌ای دمای هوا در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو خبرداد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمانی صاف و قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نواحی جنوبی و غربی همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش نسبی دما و بارش باران در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل خزر در گیلان، مازندران، شرق اردبیل و برخی مناطق گلستان بارش باران، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید با خیزش موقت گردوخاک و از فردا (۸ تیرماه) روند کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی؛ در روز های آینده در برخی از مناطق شمال، شمال غرب و مرکزی کشور انتظار بارش باران‌های بهاری را خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش دما در غرب و شمال غرب کشور برای روز جاری پیش بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران وکاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی، توصیه‌های مهمی برای مقابله با خسارت‌ها به کشاورزان ارائه کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های تهران و البرز، رعدوبرق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات و نواحی با اقلیم سرد، بارش برف پیش بینی شده‌است.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: در مناطقی از جنوب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و خراسان جنوبی بارش باران خواهیم داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش باران در گیلان و برخی از مناطق مازندران، آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی،‌اردبیل،‌ چهارمحال و بختیاری،‌ خوزستان پیش بینی می‌شود.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
به گزارش سازمان هواشناسی در تهران، سمنان، اصفهان و برخی نواحی مرکزی کشور رگبار و بارش پراکنده برف همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در نواحی شمالی کشور و ارتفاعات البرز شاهد بارش برف و باران خواهیم بود و روز دوشنبه هم بارش‌ها در این مناطق ادامه دارد.
پیش بینی می‌شود امروز و فردا یکشنبه بارش باران، در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما و رخداد مه در شمال و شمال غرب روی دهد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ادامه فعالیت سامانه بارشی، بارش باران توأم با برف و وزش باد و همچنین کاهش دما بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه‌ابری، انباشت آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری، بارش باران در اکثر مناطق استان و همچنین کاهش دما تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ