به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مازندران و گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد و در برخی نقاط کرمان، یزد، فارس و هرمزگان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
فردا (جمعه) در برخی مناطق غرب کشور، شمال غرب، برخی نقاط سواحل دریای خزر به‌ویژه مازندران و گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش و وزش باد رخ می‌دهد.
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز (شنبه) در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر مناطق کشور با وزش باد شدید همراه است.
به گزارش سازمان هواشناسی در نیمه غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد شدید و در فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش باران در گیلان و برخی از مناطق مازندران، آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی،‌اردبیل،‌ چهارمحال و بختیاری،‌ خوزستان پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان،مرکزی، کرمانشاه،کردستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران همچنین برخی مناطق خوزستان، ایلام، اصفهان و فارس، با بارش برف و باران همراه است.
گزارش سازمان هواشناسی را در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به گزارش سازمان هواشناسی با نفوذ جریانات شمالی بر روی دریای خزر بارش در اردبیل و سواحل خزر تشدید می‌شود برخی نواحی شمال غرب و دامنه‌های البرز نیز بارش خواهند داشت.
به گزارش سازمان هواشناسی سامانه بارشی جدید مناطقی از غرب و جنوب‌غرب کشور و استان‌هایی همچون همدان، شرق کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، غرب اصفهان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، مرکز، شرق و شمال شرق رگبار باران گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه جنوبی البرز، شمال تهران، سمنان، قزوین و برخی مناطق استان البرز بارش باران داریم و باد خیزش گرد و خاک نیز پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی، برای برخی مناطق کشور از بعداز ظهر جمعه بارش باران همراه با وزش باد شدید را پیش بینی کرده است.
سازمان هواشناسی، برای برخی مناطق کشور از بعداز ظهر جمعه بارش باران همراه با وزش باد شدید را پیش بینی کرده است.
براساس اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز (پنجشنبه ۲۱ مهر) در بعضی ساعات در جنوب و جنوب غرب کشور وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
بارش باران در برخی مناطق کشور
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش‌ پراکنده باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
صادق ضیائیان اظهار کرد: امروز در گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز سه‌شنبه احتمال شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور وجود دارد و انتظار می‌رود که برای روز‌های پایانی هفته در غرب و جنوب‌غرب کشور شاهد کاهش کیفیت هوا باشیم.
به گزارش سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در ارتفاعات البرز شرقی، مرکزی و برخی نقاط مازندران، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ