سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، شمال خوزستان، هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در شمال آذربایجان غربی برخی نقاط آذربایجان شرقی و اردبیل دامنه‌های البرز در مازندران و گلستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده در ۵ استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک همچنین انتقال گرد و خاک از کشور همسایه خبر داد.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای پیش رو، وزش باد و رگبار و بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور شاهد خواهیم بود.
آسمان تهران فردا (۵ تیر) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۶ تیر) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید، در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق و افزایش محسوس دما با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
یکشنبه (۴ تیر) در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی از نقاط کشور پیش بینی می‌شود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی کشور؛ از رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در پنج روز آینده خبر داد.
طی چند روز آینده به تناوب در برخی نقاط به‌ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش‌های پراکنده رگباری گاهی رعدوبرق و در مناطق جنوبی استان وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با بارش پراکنده در بعدازظهر رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید همراه خواهد بود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده در ارتفاعات و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی هفته منتهی به تعطیلات عید فطر رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: موج ضعیف بارشی از خوزستان عبور خواهد کرد که سبب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در برخی نقاط استان خواهد شد.
به گزارش سازمان هواشناسی در تهران، سمنان، اصفهان و برخی نواحی مرکزی کشور رگبار و بارش پراکنده برف همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت در ۲۰ استان کشور طی امروز خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش‌ پراکنده باران، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در ارتفاعات مازندران و گیلان بارش پراکنده رخ می‌دهد و در برخی نقاط کرمان، یزد، فارس و هرمزگان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
رگبار پراکنده و وزش باد در برخی استان‌ها
به گزارش سازمان هواشناسی طی امروز و فردا نیز در برخی ساعات در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.
اقتصاد با دستور درست نمی‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ