به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
صادق ضیاییان درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر شدیدترین بارش‌های قرن در فضای مجازی اظهار کرد: این‌ها اخبار غلط و شایعه‌پراکنی است و باران‌های سیل‌آسا و شدیدی که بتوان به آن‌ها گفت شدیدترین بارش‌های قرن پیش‌بینی نمی‌شود.
شمار قربانیان بارش باران‌های موسمی اخیر در پاکستان افزایش یافته و به ۱۸۹ نفر رسیده است.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان‌های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا در بخش‌هایی از ایالت پنسیلوانیا در آمریکا، تا کنون ۴ نفر کشته و ۴ تَن هم مفقود شده‌اند.
بارش باران‌های موسمی طی دو هفته اخیر در مناطق مختلفی از پاکستان جان 43 نفر را گرفت.
باران‌های سیل آسا به دنبال خشکسالی طولانی‌مدت، خیابان‌های اسپانیا را به رودخانه‌هایی تبدیل کرد که خودروها و تعدادی از عابران پیاده را در آب فروبرد.
مقامات اسپانیا به دلیل باران‌های سیل آسا در جنوب شرق ساحلی که موجب آبگرفتگی زیرزمین‌ها، فرورفتن ماشین‌ها در زیر آب و بسته شدن جاده‌ها شد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مهدکودک را تعطیل کردند.
بارش‌های ۸ ماه اخیر بارش سال زراعی در ۶ استان کشور را به صورت ۱۰۰ درصدی تامین کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی؛ در روز های آینده در برخی از مناطق شمال، شمال غرب و مرکزی کشور انتظار بارش باران‌های بهاری را خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری بارش باران‌های بهاری در نیمه شمالی کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هوا شناسی، در مناطق شمال غرب و نیمه شرقی کشور را برای رگبار و رعد و برق و همچنین وزش بادهای شدید را در نوار غربی کشور پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران‌های بهاری در برخی شهرها طی روز جاری پیش بینی می‌شود.
آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های عددی نشان می‌دهد که در روزهای پیش رو به ویژه ایام عید فطر برخی مناطق کشور جوی آرام خواهند داشت اما در برخی استان‌ها باران می بارد.
بارش باران‌های سیل آسا و ,وقوع طوفان و رعد و برق شدید در عراق به تعطیلی سراسری این کشور منجر شد.
شرایط جوی در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های خفیف و پراکنده برای امروز و فردا در شمال ، شمال غرب و شمال شرق کشورپیش‌بینی می‌شود.
بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد و رخداد مه؛ در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
مناطق مختلف عربستان شاهد بارش باران های متوسط تا سیل آسا است که بر اثر آن بسیاری از خیابانهای اصلی در برخی شهرها دچار آبگرفتگی شدند.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش‌های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش‌ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود ۱۵۰ میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش‌های مختلف سخت کرده و است و به گفته کارشناسان زنگ خطر تامین آب شرب اصفهان به صدا درآمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ