سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و تهران انتظار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد و رگبار باران در برخی از نقاط کشور برای روز جاری پیش بینی می‌شود.
هواشناسی استان تهران ضمن هشدار وزش باد شدید در پایتخت اعلام کرد: ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران بوده است.
سه‌شنبه، با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.
آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش باران و کاهش نسبی دما طی امروز برای این استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کاهش محسوس دما طی ۱۱ تا ۱۳ فروردین و رگبار باران و در ارتفاعات کولاک برف طی امروز در تهران پیش‌بینی می‌شود.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از چهارشنبه تا پنج شنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
تا روز دوشنبه روند تدریجی افزایش دما و برای روز سه‌شنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه‌شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
زلزله تهران می‌تواند یک وقوع بحرانی برای ایران باشد. زیرا تهران برای مواجهه با زلزله آماده نیست.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان ابری تا نیمه‌ابری همراه با بارش برف و باران، وزش باد و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف در تهران از فردا شب آغاز می‌شود.
از روز یکشنبه تا چهارشنبه (۹ تا ۱۲ بهمن) با فعالیت متناوب سامانه بارشی شاهد وزش باد در نیمه‌جنوبی و ارتفاعات، گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات، بارش برف و پدیده مه گاهی توام با کولاک برف خواهیم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) قسمتی ابری، غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۵ آذر) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش باران طی امشب در پایتخت گفت: اگر سه شنبه هم پایداری هوا را شاهد باشیم کمیته اضطرار تصمیماتی اتخاذ می‌کند.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش پراکنده برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و شمال‌شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:رعایت فاصله طولی و رعایت سرعت مطمئنه از مواردی است که رانندگان در هنگام بارندگی باید به آن توجه کرده و رعایت کنند که اگر در یک لحظه خودروی جلویی مجبور به ترمز شود، چون مسافت توقف بیشتر می‌شود و احتمال سُر خوردگی نیز زیاد می‌گردد خطر تصادفات بیشتر می‌شود.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی؛ در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: بارش باران پاییزی در آزادراه تهران-شمال به ویژه قبل از تونل ۱۶ شدید گزارش می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ