گوشی هوشمند گلکسی Buddy 2 با تراشه اسنپدراگون 750G، پردازنده گرافیکی Adreno 619 و مودم ۵G ارائه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلکسی A۵۴ با چیپست اختصاصی جدید سامسونگ به نام Exynos ۱۳۸۰ به دست مشتریان می‌رسد. این چیپ ۵ نانومتری در واقع نسخه بهبود یافته همان چیپ Exynos ۱۲۸۰ است که در گلکسی A۵۳ به‌کار رفته بود. پردازنده اگزینوس ١٣٨۰ شامل ۴ هسته قدرتمند ٢.۴ گیگاهرتزی Cortex-A۷۸ در کنار ۴ هسته کم‌مصرف ٢.۰ گیگاهرتزی Cortex-A۵۵ می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G۶۸ MP۵ نیز این مجموعه را تکمیل می‌کند. دیجیاتو مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی را در اختیار دارد.
موضوع پیش‌آمده میان سرمربی فولاد و رئیس هیئت فوتبال خوزستان به گوش فوتبالی‌ها آشنا است.
جدیدترین عضو خانواده nova هوآوی، گوشی nova ۱۱i وارد بازار کشور شد. جدیدترین سری نوا ترکیبی از فناوری و طراحی را در خانواده نوا هوآوی به نمایش می‌گذارد. ترکیبی عالی از زیبایی و قدرت در ...
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
توقف تولید آیفون ۱۲، اقدام قابل پیش بینی است، زیرا اپل معمولا مدل‌های قدیمی‌تر را پس از گذشت سه سال از زمان آغاز عرضه آنها، دیگر تولید نمی‌کند و آیفون ۱۳ احتمالا جای آن را برای افرادی که به دنبال یک گوشی میان رده هستند، می‌گیرد.
گوشت مرغ، یکی از گوشت‌های پرکاربرد در آشپزی و پرطرفدار در میان بسیاری از افراد است.
به گفته پوتنزا، وقتی محققان دور اول داده‌های کودکان ۹ و ۱۰ ساله را بررسی کردند، به رابطه بین میزان بالای استفاده از صفحه نمایش و اختلالات خلقی و همچنین رفتار‌های «برونی‌سازی» مانند پرخاشگری و نظم پی بردند.
از آنجا که گوشت تکه‌ای در اندازه‌های کوچک آماده می‌شود زمان پخت کمتری لازم دارد و غذای رژیمی شما سریعتر آماده می‌شود. در ادامه مطلب انواع رسپی غذای رژیمی با گوشت تکه‌ای را با شما در میان می‌گذاریم.
ببینید اپلیکیشن‌ها چه میزان حافظه مصرف می‌کنید و بنا بر صلاحدید، آن‌ها را حذف کرده یا ببندید. برای این منظور به قسمت تنظیمات، سیستم، گزینه‌های طراح، حافظه، حافظه مورد استفاده اپلیکیشن‌ها مراجعه کنید. می‌توانید میزان مصرف حافظه نسبت به روز گذشته را مشاهده کنید.
جلبک طرفداران زیادی در میان گیاه‌خواران به‌عنوان پروتئین جایگزین گوشت دارد، اما نسل جدیدی از علاقه‌مندان به مد پایدار می‌خواهند که از آن لباس هم بدوزند.
ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی هیجان‌انگیز به بازار آمد. این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص نوشابه کوکاکولا بهره می‌برد و بسته‌بندی خاصی هم دارد. نکته بامزه و حتی خنده‌دار اینجاست که سازنده، یک حالت عکاسی برای این گوشی در نظر گرفته است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن در نوشابه پخش می‌شود! این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵، ۵ G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی کوکاکولا فاش نشده است، اما به احتمال زیاد هدف این شرکت هدف قرار دادن بخش‌های اقتصادی و میان رده بازار خواهد بود. چرا که کوکاکولا یک برند شناخته شده و قابل اعتماد به ویژه در کشور هند است، اما ممکن است جذابیت زیادی برای خریداران گوشی‌های هوشمند رده بالا نداشته باشد.
روکش نقره‌ای آیفون ۱۵ پرو در رندرهای مفهومی فاش‌شده از این محصول ما را یاد آیفون ۶ می‌اندازد که البته این موضوع نکته‌ی بدی نیست زیرا گوشی مذکور یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها میان کاربران سرتاسر جهان بود.
اصغر حاجیلو که میان فوتبال دوستان و به خصوص استقلالی ها چهره ای محبوب است بعد از مدت ها به گفت و گو پرداخت.
رشت- صیادان در حالی بیش از یک دهه در میان وعده های مختلف مسئولان سرگردان هستند که گویی صدای مشکلاتشان تا کنون به گوش کسی نرسیده است.
صیادان در حالی بیش از یک دهه در میان وعده های مختلف مسئولان سرگردان هستند که گویی صدای مشکلاتشان تا کنون به گوش کسی نرسیده است.
گوگل سرانجام گوشی های سری پیکسل 7 را معرفی کرد که در این میان نسخه Google Pixel 7 Pro نقش پرچمدار را بازی می کند.
گوشی‌های تلفن همراه هوشمند در میان کودکان تقریبا جهانی شده‌اند به طوری که ۹۱ درصد از کودکان ۱۱ساله صاحب آن هستند. اما آیا کودکان بدون گوشی تلفن همراه چیزی را از دست می‌دهند یا مزایای شگفت‌انگیزی را تجربه می‌کنند؟
آذری جهرمی نوشت: برای حضور در شبکه فیلتر‌گریز نیازی به نصب آنتن‌های استارلینک در «همه» جا نیست، گوشی هر فرد احتمالا میکروبی‌تی‌اس یک شبکه فیلترگریز خواهد بود؛ بنابراین اصولا چالش هزینه یا ظرفیت در این میان جدی نیست.
پس از عرضه در چین، آنر سرانجام گوشی هوشمند Honor 70 5G را به همراه گوشی X8 5G و تبلت آنر پد ۸ در بریتانیا عرضه کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این سه دستگاه جدید می‌پردازیم.
گلکسی A13 5G با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و گلکسی A23 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno ارائه می‌شود.
گوشی هوشمند موتورولا اج ۲۰۲۲ جدیدترین گوشی میان رده موتورولا به تازگی عرضه شده است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در جهان است که با چیپست دایمنسیتی ۱۰۵۰ مدیاتک که بر پایه فرآیند ۶ نانومتری طراحی شده است، عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که بهترین عملکرد را ارائه دهد.
ویوو V25 پرو به پردازنده دایمنسیتی ۱۳۰۰، هشت گیگابایت رم داخلی و دو نوع حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ