با وجود اینکه اطلاعات زیادی درباره مشخصات گوشی کوکاکولا فاش نشده است، اما به احتمال زیاد هدف این شرکت هدف قرار دادن بخش‌های اقتصادی و میان رده بازار خواهد بود. چرا که کوکاکولا یک برند شناخته شده و قابل اعتماد به ویژه در کشور هند است، اما ممکن است جذابیت زیادی برای خریداران گوشی‌های هوشمند رده بالا نداشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس باشگاه بارسلونا درباره ​​قراردادها، بازسازی نیوکمپ و موضوعات مختلف پیرامون خوان لاپورتا صحبت کرد.
در این ویدئو می بینید که یک زن تلاش می کند تا کوکابورا، محبوب ترین پرنده شکارچی استرالیا را نوازش کند. بعد هم واکنش جالب این پرنده زیبا را خواهید دید.
هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می‌سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.
هوش مصنوعی قوطی کوکاکولا را برای کشورهای مختلف طراحی کرده و این طرح زیر مربوط به ایران می شود
شرکت خوشگوار تولید کننده نوشابه کوکاکولا در ایران از سال ۱۳۳۶ تاکنون هیچ گونه صادرات نوشابه کوکاکولا به خارج از کشور ندارد.
پس از آنکه شرکت کوکاکولا بدلیل ‎جنگ اوکراین، رسما فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد صادرات کوکاکولا و پپسی ایرانی آغاز شد.
تصویر خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی تیم ناپولی، در زادگاهش روی شیشه‌های کوکا کولا چاپ شده است.
شیوه بسته‌بندی محصولات، یکی از طرق موثر در میزان فروش است. در این بین عکسی از بطری کوکاکولا در سال ۱۹۳۰ منتشر شده که این بسته‌بندی شباهات زیادی با قوطی‌های رنگ و سموم دارد.
یکی از صنایع جذاب در دهه ۳۰، خط تولید نوشابه کوکاکولا بود که مردم می‌توانستند از پشت شیشه روش تولید و بسته بندی آن را تماشا کنند.
این گوشی با جعبه‌ای عرضه می‌شود که کمی بلندتر از جعبه نسخه استاندارد گوشی است.
ریلمی ۱۰ پرو کوکاکولا ادیشن با طراحی و لوازم جانبی هیجان‌انگیز به بازار آمد. این گوشی میان‌رده از طراحی ظاهری مخصوص نوشابه کوکاکولا بهره می‌برد و بسته‌بندی خاصی هم دارد. نکته بامزه و حتی خنده‌دار اینجاست که سازنده، یک حالت عکاسی برای این گوشی در نظر گرفته است که با فشردن دکمه شاتر، صدای بازکردن در نوشابه پخش می‌شود! این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۶۹۵، ۵ G و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
تصویری مرموز از یک گوشی هوشمند با برند کوکاکولا لو رفت. در ادامه به گمانه‌زنی‌ها درباره سازنده و مشخصات این دستگاه می‌پردازیم.
نخستین تصویر گوشی هوشمند با برند کوکاکولا منتشر شد
فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
در ادامه تور کاپ جام جهانی در کشورهای راه یافته به این رقابت ها، به کشورهای آفریقایی رسید.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.
آمریکا و کوکاکولا جلوی سفر کاپ قهرمانی جام‌جهانی به ایران را گرفتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ