گوشی هوشمند موتورولا اج ۲۰۲۲ جدیدترین گوشی میان رده موتورولا به تازگی عرضه شده است. این دستگاه اولین گوشی هوشمند در جهان است که با چیپست دایمنسیتی ۱۰۵۰ مدیاتک که بر پایه فرآیند ۶ نانومتری طراحی شده است، عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که بهترین عملکرد را ارائه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتورولا از گوشی هوشمند موتو G۱۴ با نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس و باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در هند رونمایی کرد.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی استفاده می‌شود. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می‌گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره خواهد گرفت.
این حرکت موتور‌ها پشت کامیون‌ها مخصوصا در زمستان برای کمتر برخورد کردن باد سرد به موتور سوار است که این کار بسیار خطرناک است، چون با کوچکترین ترمز کامیون موتور سوار کشته میشود.
مسافت طولانی زائران در خانه خدا و مسجد الحرام باعث شده که موتور‌های برقی برای تردد زائران در نظر گرفته شود. زنان زائر نیز می‌توانند خودشان این موتور‌ها را برانند. در فیلم زیر زنان عرب را می‌بینید که با چادر و پوشیه و به تنهایی در مجموعه مسجدالحرام با موتور‌های برقی در حال رانندگی هستند.
مصطفی امامی مجری برنامه سلام تهران گفت: دو هفته منتهی به عید کفی‌ها را طوری مدیریت کنید که موتور‌ها را نگیرند.
آنالیز اجزای بدنه، موتورها، منبع تغذیه و سیستم ناوبری ریز پرنده‌ ساقط شده و تطبیق آن با نمونه‌های موجود، سازنده آن را دقیقا مشخص نموده و سرنخ‌های مهمی را آشکار کرده است.
آنالیز اجزای بدنه، موتورها، منبع تغذیه و سیستم ناوبری ریز پرنده‌ی ساقط شده و تطبیق آن با نمونه‌های موجود، سازنده آن را دقیقا مشخص نموده و سرنخ‌های مهمی را آشکار کرده است.
شهردار تهران گفت: تهران ۳۰۰ هزار موتور کار دارد و هدفگذاری ما این است که در یک برنامه چهار ساله این موتورها را برقی کنیم.
دولت نروژ فعالیت شرکت «موتورولا سولوشنز» را در این کشور به نقض آشکار حقوق بشر و همکاری با رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، به حالت تعلیق درآورد.
رندری از موبایل جدید موتورولا به نام «موتوG13» منتشر شده که برخی مشخصات آن را نشان می دهد. این دستگاه میان رده احتمالا دوربین پشتی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی آمپری خواهد داشت.
گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
قرار است موبایل موتورلا ریزر ۲۰۲۲ در بازار جهانی عرضه شود در همین راستا گزارش هایی حاوی رندرها و قیمت این موبایل در بازار اروپا منتشر شده است.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد موتورلا قصد دارد یک موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۲ به بازار عرضه کند.
گوشی موتورولا Moto G72 با تراشهHelio G99 ، صفحه نمایش 120 هرتزی OLED و دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه شد.
موتورلا از موبایل G۷۲در هند رونمایی کرد برخی از ویژگی های اصلی G۷۲ شامل نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی ۱۰۸مگاپیکسلی و تراشه  هلیو سریG است.
موتورولا نخستین شرکت در جهان است که موبایلی با یک دوربین پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه می کند. این دستگاه  پرچمدار «اج۳۰ اولترا» نام دارد.
تصاویر رندر گوشی‌های Edge ۳۰ Ultra و Edge ۳۰ Neo موتورولا قبل از عرضه به بیرون درز کردند.
قرار است موتورولا چندین گوشی هوشمند سری Edge را در ۸ سپتامبر عرضه کند. می‌توان انتظار داشت که این شرکت در آن زمان از گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Neo نیز رونمایی کند.
طبق گزارشی جدید موتورولا به زودی از یک موبایل سری اج با نمایشگر pOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در چهار رنگ مختلف رونمایی می کند.
لیست گیک بنچ نشان می‌دهد که گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ فیوژن با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۲ ارائه خواهد شد.
طبق ویدئویی که شرکت موتورلا به تازگی منتشر کرده، این شرکت در شهریور ماه از ۳ موبایل سری «اج» رونمایی می کند.
گوشی پرچمدار Razr 2022 که به تازگی رونمایی شده است، از آخرین چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. این دستگاه به یک نمایشگر P-OLED تاشو ۱۴۴ هرتزی، یک نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت، باتری بزرگ و شارژ سریع مجهز شده است.
موتورولا به تازگی اولین گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خود، موتو X30 پرو را رسما معرفی کرده است. موتو X30 پرو اولین گوشی هوشمندی است که با چنین سنسور بزرگی عرضه می‌شود. این دوربین از سنسور HP1 ISOCELL که سال گذشته توسط سامسونگ توسعه یافته بود، استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ