جدیدترین عضو خانواده nova هوآوی، گوشی nova ۱۱i وارد بازار کشور شد. جدیدترین سری نوا ترکیبی از فناوری و طراحی را در خانواده نوا هوآوی به نمایش می‌گذارد. ترکیبی عالی از زیبایی و قدرت در ...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ال‌کلاسیکو در حالی برگزار خواهد شد که بسیاری از بازیکنانی که تجربه زیادی در این بازی داشته‌اند دیگر فرصت حضور در آن را ندارند.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی (IPF) فرصتی مناسب است تا انتقال تجربه و دانش روزآمد جهان میان فعالان صنعت انجام شود.
شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک بازی پر ماجرا مقابل تراکتور اولین باخت فصل خود را تجربه کردند و حالا در اندیشه جبران آن هستند.
برخی معتقدند اقتصاد ایران فرصت آزمون و خطا ندارد و باید سراغ طرح‌هایی برود که در دنیا تجربه شده است. در عین حال برخی دیگر می‌گویند یارانه بنزین حق تمام مردم است و دولت باید به آن‌هایی که از این یارانه بهره‌مند نیستند نیز یارانه بدهد.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: مجموعه یگان‌های ویژه با راهبرد و استراتژی برگرفته از تجربه و تخصص نوین و با اقتدار توأم با بصیرت، حتی فرصت اندک جولان را از دشمنان داخلی و خارجی گرفت،
نخستین تجربه حضور در ترکیب برای مدافع مس رفسنجان با بسته ماندن دروازه این تیم مقابل ذوب همراه شد.
با حذف نام برخی بازیکنان جوان موفق در لیگ برتر برای جام جهانی، فرصت بزرگ تجربه اندوزی از آنها سلب شد.
جوان ترین بازیکن تیم ملی در نهایت در بازی با آمریکا فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و تجربه بازی در جام جهانی 2022 در کارنامه او ثبت شد.
آرسن ونگر این جام جهانی را "آخرین فرصت" برای ستاره‌هایی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ برای کسب تجربه قهرمانی در جام جهانی می‌داند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که پرتغال در حال حاضر هم بازیکنان بزرگی دارد و هم تجربه خوبی. او معتقد است این جام جهانی بهترین فرصت برای قهرمانی جهان است.
رمکو پاسفیر، دروازه‌بان اول هلند در جام جهانی، با 39سال سن فرصت فیکس بازی کردن در این تورنمنت را پیدا کرده و یکی از جالب‌ترین بازیکنان جام جهانی خواهد بود.
«سردار آزمون بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. او بعد از زنیت، در آلمان ناکام ماند و تقریباً تیم ملی را از دست داد. جام جهانی قطر فرصت خوبی برای این بازیکن ایرانی و بازگشت به اوج است.»
بیرانوند حالا فرصت مناسبی در اختیار دارد تا به تاریخ‌سازی‌اش با پیراهن تیم ملی ایران ادامه دهد. برای خاص‌بودن بیرانوند همین بس که می‌تواند تجربه حضور در دو دوره جام جهانی را در کارنامه داشته باشد
تیم فوتبال سپاهان با عبور از نیمه سخت لیگ برتر حالا این فرصت را دارد تا در مقایسه با سایر رقبا در هفت بازی باقی‌مانده تا نیم‌فصل شرایط بهتری را تجربه کند.
امیررضا معصومی می تواند در اولین تجربه خود در مسابقات جهانی امیدها خودش را به عنوان یک مدعی در بزرگسالان هم مطرح کند.
امیررضا معصومی می تواند در اولین تجربه خود در مسابقات جهانی امیدها خودش را به عنوان یک مدعی در بزرگسالان هم مطرح کند.
جعفر سلمانی در ۶ بازی گذشته استقلال شرایط متفاوتی را تجربه کرده و برخلاف سال گذشته جایگاه غیر قابل جایگزینی را ندارد.
این پروژه برای کمک به بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند به برنامه گردشگری فضایی جف بزوس یا ایلان ماسک دسترسی داشته باشند، فرصت خوبی را برای تجربه متفاوت از گردشگری فضایی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند برای رزرو یکی از ۳۰۰ اقامتگاه لوکس و خصوصی این سازه که " ویلا‌های آسمانی" نام دارند و در بخش بالایی دایره مانند ساختمان اصلی قرار خواهند گرفت، برنامه‌ریزی کنند.
شاید برانکو ایوانکوویچ با خودش فکر کرده که ممکن است این فرصت دیگر برای او به وجود نیاید که بخواهد دوباره جام جهانی را به عنوان سرمربی تجربه کند.
ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های تهران
تیم ایران بر خلاف ایتالیا در دریافت اول چندان موفق نبود و در حالی که ایوان زایتسف هم با سایر هم‌تیمی‌هایش در تیم ایتالیا هماهنگ نبود، شاگردان کم تجربه عطایی از فرصت استفاده نکردند وگرنه حریف غیرقابل شکست نبود.
خوشحال است که به ایران بازگشته و این فرصت برای او فراهم شده که بعد از ۴۳ سال خاک صحنه تئاتر وطن را تجربه کند. گذشته‌ای دارد که از آن اینگونه یاد می‌کند؛ «در گذشته سیستمی وجود داشت که باید در آن آنگونه کار و فعالیت می‌کردیم و من هم به عنوان بازیگر در آن دوران فعالیت‌هایی داشتم ولی هدف من همیشه مردم و بازی کردن یا ساختن فیلم یا اجرای تئاتر برای مردم بوده است.»
حال که فرصت خدمت به سینمای اندیشمند و مستقل براساس خواست ریاست محترم سازمان سینمایی کشور به مجموعه دیگری واگذار شده است بر خود لازم می دانیم از همراهی تمامی سینماگران و سینماداران شریف سینمای ایران بابت همراهی های این سالیان با این موسسه سپاسگزاری نماییم و از خداوند منان خواستار توسعه و گسترش سینمای هنری و تجربی در تمام ابعاد در شاکله سینمای ایران هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ