جلبک طرفداران زیادی در میان گیاه‌خواران به‌عنوان پروتئین جایگزین گوشت دارد، اما نسل جدیدی از علاقه‌مندان به مد پایدار می‌خواهند که از آن لباس هم بدوزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
برخی از لباس‌ها در دنیای فوتبال به دلایل متعدد ممنوع اعلام و از تن بازیکنان درآورده شد.
هوش مصنوعی، لباس‌های عروسی مردانه طراحی کرده که کت و شلوار‌های پیچیده را با هم ترکیب کرده است.
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.
استخوان حکاکی شده‌ای که در نزدیکی بارسلونا یافت شد ده‌ها هزار سال پیش قبل از رسیدن سوزن به اروپا برای دوختن پوست حیوانات استفاده شده است.
در پشت هر لباس مفهومی در مورد علاقه و احساس مسئولیتش به طبیعت وجود داشت. مثلا این یکی نامش حمله ملخ‌هاست و موفق شده به یکی از شناخته شده‌ترین جشنواره‌های طراحی لباس دنیا راه یابد.
احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که به طور اتفاقی پیراهن سفید را با لباس‌های دیگر داخل ماشین لباسشویی انداخته باشید و بعد از پایان شستشو متوجه شوید که لباس سفیدتان رنگ لباس‌های دیگر را به خود گرفته است
، برای برانگیختن نوستالژی و گرفتن الهام برای بهترین استایل‌های عروسی، به دهه‌ها پیش رفتیم تا بهترین لباس‌های عروس سلبریتی‌های تمام دوران را بررسی کنیم.
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
اگر قصد دارید تغییری جذاب و کم هزینه در خانه خود ایجاد کنید این ویدیو را تا انتها ببینید.
لباس‌هایی که از مردم فقیر با نرخ نازل خریده شده یا از سطل‌های زباله آمده‌اند، بعضی هم از دیوار مهربانی و به اسم خیرات جمع شده‌اند و البته دزدی از طناب‌های رخت خانه‌ها. مشتریان لباس‌ها هم آدم‌های فقیر هستند. آدم‌هایی که تا چند سال پیش مشتری لباس‌های خارجی دست‌دوم یا همان تاناکورا بودند، اما حالا با جهش خیره‌کننده قیمت دلار، خرید لباس خارجی دست‌دوم هم برای عده زیادی مشکل شده است.
اعضای تیم ملی غنا با لباس محلی این کشور به نام Fugu وارد قطر شدند.
در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه اعضای یکی از تیم های حاضر در جام جهانی قطر فراموش کردند لباس های خود را به قطر بیاورند.
لباس‌ تیم ملی برای جام جهانی برای اولین بار بر تن کودکان ‌و جوانان یک خیریه دیده شد.
بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی باید منتظر واکنش او به البسه بازیکنان و کادرفنی و اجرایی باشیم.
در آغاز سلطنت ملکه، لباس‌های ملکه توسط طراحان سلطنتی هاردی آمیز و نورمن هارتنل دوخته شد اما در سال‌های اخیر آنجلا کلی خیاط شخصی الیزابت دوم بوده است.
یکی از حواشی هفته اول لیگ آزادگان، به حضور بازیکنان شهرداری در نیمه دوم جدال با استقلال خوزستان با پیراهن‌های بدون شماره بود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از برخورد پلیس با توزیع و فروش البسه نامتعارف خبر داد و گفت: پلیس اماکن هر کجا این اجناس را مشاهده کند به جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از برخورد پلیس با توزیع و فروش البسه نامتعارف خبر داد و گفت: پلیس اماکن هر کجا این اجناس را مشاهده کند به جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.
باشگاه پرسپولیس از پیراهن‌های جدیدش رونمایی کرد.
به گفته رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس، اگر قرار است لباسی، در صفحات مجازی فروخته شود، فروشنده زمانی می‌تواند از امکان شاپرک یا‌ای نماد استفاده کند که پوشاک او دارای شناسه باشد و این شناسه را هم وزارت صمت صادر می‌کند و این شناسه نماینده داشتن شیما (شناسه یکپارچه مد و لباس ایرانی) است و همه این کار‌ها برای این است که بخشی از زنجیره درمان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ