پس از عرضه در چین، آنر سرانجام گوشی هوشمند Honor 70 5G را به همراه گوشی X8 5G و تبلت آنر پد ۸ در بریتانیا عرضه کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه این سه دستگاه جدید می‌پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهمن موتور وانت کارا را در ۲۳ خرداد ماه به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک کابین ۲۰۰۰cc و وانت دو کابین ۲۰۰۰cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود.
بهمن موتور وانت کارا را در ۲۳خرداد ماه به فروش می‌رساند. بر اساس تصمیم اخیر این شرکت، وانت کارا تک کابین 2000cc و وانت دو کابین 2000cc با روش بورس کالا فروخته می‌شود.
با توجه به تداوم افزایش تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، در هفته آینده نیز ۲۵ هزار دستگاه خودرو آماده عرضه به مشتریان خواهد شد.
دو خودروساز بزرگ کشور از صبح دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را آغاز می‌کنند و قرار است تا پایان هفته بالغ بر ۵۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شود که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو تن مرغ و گوشت قرمز یخی از انبار عرضه محصولات پروتئینی در شاهرود کشف شد، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.
قبل از این که وارد فهرست علائم این عارضه شویم بهتر است که این نکته را در نظر داشته باشید افراد مختلف میزان متفاوتی از شدت و ضعف علائم را تجربه می‌کنند. در واقع این عارضه یعنی گودی کمر در همه افراد به شکل یکسانی بروز و ظهور نمی‌کند در نتیجه علائم و نشانه‌های افراد نیز از جهت نوع و شدت و ضعف نیز برابر نخواهند بود؛ بنابراین نتیجه گرفته می‌شود که ممکن است دو نفر مبتلا به عارضه گودی کمر تفاوت‌های آشکاری را در بروز و ظهور این مساله داشته باشند.
یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.
سخنگوی وزارت صمت از عرضه دو مدل از چانگان در اولین عرضه خودروهای وارداتی خبر داد.
دو خودروساز بزرگ کشور با هم‌سو کردن راهبرد‌ها و رویکرد‌ها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند، ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
دو خودروساز بزرگ کشور با هم‌سو کردن راهبردها و رویکردها در موضوعات مختلف از جمله تولید و عرضه خودرو، موفق شدند ۱۶ آذرماه با عرضه ۸۰۰ هزار دستگاه از ابتدای سال، از مجموع عرضه سال گذشته عبور کنند.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
در هفته های پیش رو باز هم دو خودرو پرطرفدار در بورس عرضه می شود.
در عرضه امروز بهمن موتور در بورس کالای ایران ، وانت کارای دو کابین در ۲۰ دقیقه فروش رفت و وانت کارای تک‌کابین به مچینگ رفت.
پیشنهاد نهایی سازمان خصوصی‌سازی برای پرسپولیس و استقلال، واگذاری سهام با بلوک 17 درصد یا 51 درصد است.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از فروش دو ملک شهرداری در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در بورس کالا خبر داد و گفت: عرضه ها مستمر خواهد بود.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در راستای فعالیت در بورس کالا گفت: توانستیم برای اولین بار دو ملک از املاک شهرداری تهران را در بورس کالا عرضه کنیم.
گلکسی A13 5G با تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و گلکسی A23 5G با پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno ارائه می‌شود.
گوشی هوشمند ریلمی 9i 5G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ و در دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز در یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ۱۵ فلسطینی را بازداشت کردند.
علیرغم شکست عجیب در جام حذفی، همه در لورکوزن به رقم زدن فصلی موفق امیدوار هستند.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ