گوگل سرانجام گوشی های سری پیکسل 7 را معرفی کرد که در این میان نسخه Google Pixel 7 Pro نقش پرچمدار را بازی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویژگی که به‌نوعی برای رقابت با هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت طراحی شده است، می‌تواند مقالات رایگان را برای کاربران خلاصه کند.
هتل گوگل بخشی از پردیس جدید Bay View با مساحت 17 هکتاری است که پارسال افتتاح شد و می‌تواند میزبان 4 هزار کارمند باشد. گزارش حاضر می‌گوید حتی در این هتل وعده صبحانه به‌صورت رایگان به نیروهای این شرکت ارائه می‌شود.
سایر قطعات داخلی که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند، شامل موتور ویبره، اسپیکرها، دوربین جلو و دو باتری دستگاه می‌شوند. گوگل برای باتری هیچ زبانه کششی ارائه نکرده است تا فرایند جداکردن آن کمی دشوارتر باشد. نکته قابل‌توجه دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده، صفحه خنک‌کننده مسی اطراف باتری دستگاه است که بخشی از برد اصلی محسوب می‌شود.
طبق این تصاویر، پیکسل 8 پرو طراحی مشابه با نسل قبلی‌اش خواهد داشت و با دوربین اصلی سه‌گانه از راه خواهد رسید.
به گفته منابع آگاه گوگل مذاکرات اولیه با تهیه کنندگان داخلی را آغاز کرده تا بخشی از تولید موبایل های پیکسل را به هند منتقل کند.
احتمالا موبایل پیکسل ۸ پرو، پرچمدار آتی گوگل با یک دماسنج عرضه می شود و کاربر می تواند با کمک آن دمای بدنش را بسنجد.
سنسور اندازه‌گیری دمای بدن گوگل پیکسل ۸ پرو روی پنل پشتی و زیر فلاش LED دوربین اصلی قرار می‌گیرد.
به گفته دادستان ایالت تگزاس آمریکا، گوگل توافق کرده برای تسویه ادعاهای مربوط به آنکه از تبلیغات فریبکارانه برای ترویج موبایل پیکسل ۴ استفاده کرده، ۸ میلیون دلار بپردازد.
پیکسل A ۷ هم مانند آیفون برخی ویژگی‌هایی فانتزی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر ۹۰ هرتزی را در خود جای داده است، اما با این حال این گوشی گوگل با قیمت ۵۰۰ دلاری نسبت به آیفون اپل که در بازه قیمتی ۷۹۹ الی ۸۹۹ دلار خرید و فروش می‌شود، جایگاهی اقتصادی و مقرون به صرفه دارد.
گوشی «گوگل پیسکل ۷a» که اواخر امروز در رویداد Google I/O ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی رسمی که توسط OnLeaks به بیرون درز کرده، به نمایش گذاشته شد. این ویدئو هیچ چیز جدیدی را فاش نمی‌کند، اما اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار می‌دهد. این ویدئو را مشاهده بفرمایید.
گوشی تلفن همراه جدید گوگل که پیکسل فولد (Pixel Fold) نام دارد، دارای «بادوام‌ترین لولا» در میان گوشی‌های تاشو است. گوگل گوشی ضدآب خود را در اندازه جیبی و با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی روانه بازار می‌کند. مطابق تصاویر منتشر شده، این گوشی مانند یک دفترچه یادداشت باز می‌شود و سپس اندازه صفحه نمایش آن به ۷.۶ اینچ می‌رسد.
مدت‌هاست شاهد انتشار شایعات و گزارش‌ها درباره اولین گوشی تاشوی گوگل به نام پیکسل فولد هستیم و به‌احتمال‌زیاد در جریان کنفرانس گوگل I/O ۲۰۲۳ در ۲۰ اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.
طبق گزارش جدیدی که درباره قیمت پیکسل فولد منتشر شده است، ظاهراً گوشی تاشوی گوگل با قیمتی در محدوده ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد. اگر این اطلاعات درست باشد، اولین گوشی تاشوی غول موتور جستجو ممکن است تا ۵۰۰ دلار از گلکسی زد فولد ۴ ارزان‌تر باشد. گلکسی زد فولد ۴ در تابستان امسال با قیمت پایه ۱۸۰۰ دلار معرفی شد که قدرتمندترین گوشی تاشوی سامسونگ تا به امروز محسوب می‌شود.
تیم تحقیقات امنیتی گوگل (Project Zero) در پستی داخل وبلاگ خود، ادعا کرده است که دستگاه‌های دارای مودم‌های اگزینوس سامسونگ، از جمله پیکسل ۶ و ۷ در کنار گلکسی S۲۲ و A۵۳ در سطوح پایه آسیب‌پذیر هستند.
ایراد اخیر گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در حین تماشای ویدیو‌های اپلیکیشن YouTube یا YouTube TV و زمانی که کاربر سعی می‌کند از طریق منوی عمودی برنامه از آن خارج شود، رخ می‌دهد؛ بنابراین در صورت استفاده از هریک از دو ژست حرکتی مربوط به بازگشت به منوی اصلی یا منوی آخرین برنامه‌های بازدید شده، اپلیکیشن به‌طور کامل فریز شده و گوشی هنگ می‌کند!
کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده با شرکت آلفابت مالک گوگل و آی هارت مدیا بر سر اتهامات مربوط به تبلیغات فریبنده برای محبوب سازی گوشی هوشمند پیکسل ۴ گوگل به توافق رسید.
اخیراً اطلاعاتی به بیرون درز کرده که برخی مشخصات اصلی گوشی جدید گوگل پیکسل ۷ مینی را فاش می‌کند.
طبق گزارشی جدید تبلت پیکسل و همچنین موبایل پیکسل نوت پد بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شوند.
گوشی‌های جدید سری پیکسل ۷ گوگل از ویژگی به نام «Guided Frame» بهره می‌برند که به افراد نابینا و کم بینا اجازه می‌دهد بدون کمک دیگران عکس سلفی بگیرند.
پیکسل واچ گوگل، یک ساعت هوشمند سبک وزن است که بهترین ویژگی های گوگل و Fitbit برای سلامتی، تناسب اندام و یادگیری ماشینی را با یکدیگر ترکیب می کند.
گوگل سرانجام گوشی های پرچمدار سری پیکسل 7 خود، شامل دو مدل Pixel 7 و Pixel 7 Pro را معرفی کرد.
در این مقاله به بررسی کامل مشخصات دو گوشی آیفون 14 پرو و گوگل پیکسل 6 پرو و مقایسه آنها با یک دیگر خواهیم پرداخت.
طبق گزارشی جدید گوگل قصد دارد لپ تاپ «پیکسل بوک» را متوقف کند.
نسخه نهایی سیستم عامل اندروید ۱۳ سرانجام آماده شد و قرار است این نرم افزار از امروز در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ