بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر به رده پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد.
در شرایطی که هنوز مهر امضای سومین تیم یک سرمربی مصری طی یازده روز خشک نشده بود، الرمادی چهارمین قرارداد خود را نیز امضا کرد.
گادوین منشا در روز درخشان خود ضمن تاثیرگذاری در پیروزی مس رفسنجان یک رکورد جاودانه را خلق کرد که بعید است کسی بتواند آن را بشکند.
ادین ژکو پس از نزدیک به چهار ماه توانست بار دیگر برای اینتر گلزنی کند و این اتفاق در حساس ترین مقطع فصل، خبر بزرگی برای سیمونه اینزاگی، مربی نراتزوری بود.
ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، چهار مدال طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.
صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ می‌گوید این باشگاه از چهار سال قبل به دنبال جذب ژوائو کانسلو بوده است.
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
در دوئل میان گلرهای اصلی تیم ملی، چهار مرتبه دروازه حسینی و بیرانوند باز شد.
شاگردان کی‌روش ظهر امروز آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ولز برگزار می کنند.
روز گذشته دو فرد مهاجم با چهار لیتری بنزین اقدام به عملیات خرابکاری و آتش زدن یکی از اتاق‌های رو به خیابان بهداری فرماندهی انتظامی چالوس کرد که کمتر از ۲۴ ساعت وی و همدستش شناسایی و دستگیر شدند.
پاس گرگان با ارائه یک نمایش برتر با نتیجه 3-0 موفق به شکست شهرداری ارومیه شد.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که همسایه شمالی آنها یک فروند موشک بالستیک نامشخص به سمت دریای شرقی (دریای ژاپن) شلیک کرده است.
گل‌گهر روز شنبه به دنبال کسب اولین برد خود مقابل استقلال با هدایت امیر قلعه‌نویی است.
گل‌گهر روز شنبه به دنبال کسب اولین برد خود مقابل استقلال با هدایت امیر قلعه‌نویی است.
روز اول هفته اول مسابقات لیگ دسته اول که قرار بود با برگزاری چهار مسابقه آغاز شود؛ با سه مسابقه شروع شد.
روز نخست از رقابتهای کاراته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی با کسب سه مدال نقره و یک برنز برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
در فاصله چهار روز تا آغاز رقابت های لیگ برتر در فصل بیست و دوم دستمزد داوران لیگ در فصل گذشته به طور کامل تصفیه نشده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۸۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ