ببینید اپلیکیشن‌ها چه میزان حافظه مصرف می‌کنید و بنا بر صلاحدید، آن‌ها را حذف کرده یا ببندید. برای این منظور به قسمت تنظیمات، سیستم، گزینه‌های طراح، حافظه، حافظه مورد استفاده اپلیکیشن‌ها مراجعه کنید. می‌توانید میزان مصرف حافظه نسبت به روز گذشته را مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۳ مدال وزنه‌برداران جوان ایران در قهرمانی آسیا
به طور کلی کولر‌های گازی ۵ تا ۶ برابر کولر‌های آبی برق مصرف می‌کنند و با توجه به شرایط اقلیمی و الگوی مصرف برق استفاده از این دستگاه‌ها جز در مناطق گرمسیری همانند جنوب کشور توصیه نمی‌شود.
دوش گرفتن و شستن آلودگی، چربی و عرق از روی پوست کار سختی به نظر نمی‌رسد.
سیزده نفر از جمله ۹ کودک پس از تیراندازی یک سرباز به مردم در مراسم خاکسپاری پسرش در روستایی در جمهوری دموکراتیک کنگو کشته شدند.
باستان‌شناسان چینی به تازگی مجموعه‌ای از اشیاء رمزآلود را در جنوب غرب این کشور پیدا کرده‌اند که ظاهرا مربوط به فرهنگی در حدود ۳۰۰۰ سال پیش است. این فرهنگ ناشناخته تاکنون به کتاب‌های تاریخ راه ...
مسجدسلیمان - باشگاه نفت مسجدسلیمان با جذب ۱۳ بازیکن، فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور آغاز کرد.
اگر کثیف نباشید یا زیاد عرق نکرده باشید، ممکن است چند بار حمام کردن در هفته برایتان کافی باشد. شست‌وشوی زیاد، چربی و باکتری‌های سالم را از روی پوست حذف می‌کند. بنابراین، زیاد حمام کردن باعث خشکی و خارش پوست می‌شود و به باکتری‌های مضر اجازه می‌دهد که از طریق ترک‌خوردگی‌های پوست وارد آن شوند.
یکی از راحت‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های تابستانی ایرانی، دیپ ماست و خیار است. دیپ ماست و خیار را می‌توانید در کنار چیپس، نان پیتا و… سرو کرده و یا در کنار غذا‌های اصیل ایرانی همچون قرمه‌سبزی میل کنید.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۱۳ تولید کننده و کارآفرینی صنعتی و معدنی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.
در پایان رقابت‌های بین‌المللی کاپ آزاد اسکیت سرعت که در ایتالیا برگزار شد نمایندگان ایران موفق به کسب ۱۳ مدال شدند.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه در ارائه گزارشی به رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد ارتش اوکراین در جریان ضدحملات تاکنون 13 هزار نظامی خود حجم زیادی از تجهیزات و تسلیحات نظامی را از دست داده است.
۱۳ نشانه افت قند خون یا هیپوگلیسمی را در این مطلب خواهید شناخت.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
گفت‌ و گوی لو رفته نامزد هیات فوتبال استان فارس با رئیس وقت فوتبال این استان را مشاهده می‌کنید که برای زدن یک نامه تاییدیه پیشنهاد گرفتن یک گوشی آیفون ۱۳ را می دهد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: دولت میانگین ۲۰درصد افزایش حقوق را برای کارکنان در بودجه در نظر گرفته اما برخی از نمایندگان معتقدند که مثلا حقوق های بالای ۲۰ میلیون تومان درصد کمتری افزایش پیدا کند و حقوق های کمتر از ۱۲ تا ۱۳ میلیون، درصد افزایش بیشتری داشته باشد.
معاون پژوهشی وزیر علوم پیشنهاد استفاده از ظرفیت ماده ۱۳ قانون جهش دانش بنیان را به رؤسای دانشگاه‌ها داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال در مورد بودجه پژوهشی خبر خوبی با اذن رهبری بدهد.
بورس فردا سه شنبه ۱۳ دی ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
این معابر در مناطق ۱، ۳، ۱۳ ، ۱۴، ۱۵، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ شهرداری تهران قرار دارند که نام شهدای هشت سال دفاع مقدس برای آن‌ها پیشنهاد شده است.
رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: در مزایده هزار و ۴۰ دستگاه خودرو به ارزش هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان، ۲۳ هزار و ۱۸۰ ثبت نام و ۱۳ هزار نفر پیشنهاد قیمت دادند.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه این کشور موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.
پارلمان مصر با همه افراد پیشنهادی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تغییر اعضای کابینه موافقت کرد.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ