سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات و ناآرامی‌های جدید سودان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نگرانی خود را از آنچه در کشور مسلمان و برادر سودان در حال وقوع است، ابراز می‌نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع بولیوی در واکنش به ابراز نگرانی آرژانتین از احتمال خرید پهپاد‌های ایرانی از سوی دولت لاپاز، گفته کشورش به فناوری پیشرفته پهپاد‌های ایران برای تامین امنیت مرز‌های خود نیازمند است.
مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی تندی با مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از افشاگری تل‌آویو درباره محتوای مذاکرات غیرمستقیم میان واشنگتن و تهران، ابراز نگرانی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا از عملکرد دو ستاره ایرانی در نشست آنالیز لاجوردی پوشان ابراز نگرانی کرد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به گزارش‌های رسانه‌ای درباره توافق ایران و آمریکا واکنش نشان داده و نسبت به چنین توافقی ابراز نگرانی کرده است.
وزارت امور خارجه فرانسه با دخالت آشکار در امور داخلی ایران، از دستیابی تهران به موشک مافوق صوت «فتاح» ابراز نگرانی کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امضای قرارداد ریلی ‎رشت_آستارا با اِشراف رؤسای جمهور ‎ایران و ‎روسیه انجام شد و ابراز نگرانی آمریکا در این خصوص ناروا و مردود است.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
رئیس جمهور نتیجه اطلاعات نادرست را محاسبات غلط دانست و با ابراز نگرانی از حمایت برخی کشور‌های اروپایی از تحرکات اسلام‌ستیزانه و تروریستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تمایل دارد که مسائل با رویکرد همکاری‌جویانه حل شود، البته به شرطی که طرف مقابل نیز چنین رویکردی را انتخاب کند.
رئیس کمیته ملی المپیک ایران که به درخواست کمیته بین‌المللی المپیک، راهی لوزان شده بود، روز گذشته به کشور بازگشت.
مکرون و نتانیاهو همچنین نگرانی شدید خود را نسبت به آنچه که فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه خواندند، ابراز کردند.
روزنامه کیهان نوشت: شاید این مکر خدا باشد که نظم غیرآمریکایی جهان آینده را آمریکا به دست خودش و با تلاش‌های امروزش شکل دهد؛ مانند آن گورکنی که برای کندن زمین با تمام توان تلاش می‌کرد، اما نمی‌دانست سرانجام خودش داخل این گور خواهد خوابید.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان با اعلام نگرانی از تاثیر منفی مسائل غیرهسته‌ای بر روند مذاکرات برجامی، ابراز امیدواری کرد که با سفر به تهران روابط دوجانبه را "از نو تنظیم" کند.
رسانه های صهیونیستی با اشاره به رزمایش جدید نیروهای مسلح ایران به طور جدی درباره آن ابراز نگرانی کردند.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ضمن ابراز نگرانی از همکاری های رو به رشد ایران و روسیه گفت که واشنگتن احتمال تبدیل شدن این همکاری ها به مشارکت کامل دفاعی را بسیار جدی می گیرد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن ابراز نگرانی از گسترش روابط روسیه و ایران گفت که هر اقدامی را برای مختل کردن این همکاری‌ها انجام می‌دهند.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به اعلام ایران مبنی بر افزایش فعالیت های غنی سازی ابراز نگرانی کرد.
به گفته فواد حسین، ناآرامی‌ها در ایران بُعدی منطقه‌ای دارد و ممکن است که بر سیاست‌های ایران و پیشبرد گفتگو بین تهران و ریاض تاثیر بگذارد.
هماهنگ کننده ارشد ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا بار دیگر نسبت به تقویت روابط میان ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
رایدر گفت: ما در تماس مستقیم با شرکای سعودی‌مان هستیم تا ببینیم از آن‌جا چه اطلاعاتی می‌توانند در این باره ارائه کنند. ما حق حفاظت و دفاع از خودمان را محفوظ می‌دانیم، فارغ از این که نیروهایمان کجا خدمت کنند، چه در عراق باشد و چه در جای دیگر.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از تقویت روابط ایران و روسیه، ادعاهای متحدان غربی خود را درباره ایران تکرار کرد.
سخنگوی وزارت خارجه در پی درگیری‌های مرزی بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری قرقیزستان، با ابراز نگرانی از تشدید این درگیری‌ها، خواستار آتش بس پایدار و حل و فصل اختلافات شد.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بی اشاره به ادامه انفعال طرف اروپائی در قبال تعهدات برجامی خود به ویژه پس از خروج آمریکا از این توافق، از گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران ابراز نگرانی کرد.
این مقامات سابق رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار ادعاهای ضد ایرانی، درباره آزاد شدن پول‌های مسدود شده ایران در نتیجه توافق احیا شده ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این وجوه برای صدور تروریسم و بی‌ثباتی در منطقه و فراتر از آن استفاده خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ