نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از تقویت روابط ایران و روسیه، ادعاهای متحدان غربی خود را درباره ایران تکرار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی از نگرانی‌های این رژیم در خصوص فلسطینیان مسلح ساکن اراضی اشغالی و تأثیر آنان در نبردهای پیش‌رو پرده برداشت.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در همایش راهکارهای مواجهه با پروژه اسلام هراسی گفت: امروز پشت هر دشمنی‌ با اسلام و مسلمانان ، دست آمریکا و صهیونیسم فعال است.
رژیم صهیونیستی پس از ترور پهپادی سه تن از مبارزان فلسطینی در جنین، سطح آمادگی خود را برای مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری، تا بالاترین سطح بالا برده است.
رسانه‌ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان از نیروی زمینی قدرتمندی برخوردار است که خود را برای اشغال «الجلیل» آماده می‌کند و این مسأله تل آویو را نگران کرده است.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برای نتانیاهو «مسئله ایران هراسی بخشی از سیاست‌های ارعاب هیستریک است.»
رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی به نقل از یک مسئول سابق در ارتش این رژیم گزارش دادند که تل‌آویو از دبیرکل حزب‌الله لبنان هراس دارد.
منابع عبری درباره تقویت روابط ایران و روسیه هشدار داده و آن را عاملی خطرناک برای امنیت رژیم صهیونیستی به ویژه از جبهه مرزی با سوریه، توصیف کرده‌اند.
امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: هرکس با توان رزمی ایران و رژیم صهیونیستی آشنایی مختصری داشته باشد، می‌داند که اندازۀ رژیم صهیونیستی فقط اندازۀ یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس ماست.
محافل رژیم صهیونیستی در آستانه ماه رمضان زنگ خطر را درباره تشدید عملیات های ضدصهیونیستی به صدا درآورده اند.
صهیونیست ها با اذعان به اینکه عملیات «اریحا» همان چیزی بوده که از آن هراس داشته اند، اعلام کردند که این عملیات نشان داد رژیم اشغالگر قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، با اشاره به بیم و هراس های تل آویو، گفت که این رژیم به صورت شبانه روزی در ۶ جبهه فعال است.
رسانه های صهیونیست از بیم و هراس در این رژیم به دلیل اقدام احتمالی ایران برای انتقام ترور شهید داوود جعفری خبر دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی نمی تواند در دل ملت فلسطین هراس ایجاد کند، تاکید کرد که این جنایات عزم فلسطینیان برای مقاومت را راسخ تر می کند.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که تل آویو پس از انتخاب لولا داسیلوا در انتخابات ریاست جمهوری برزیل یک متحد را در این کشور از دست داده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
به اذعان رسانه های صهیونیستی، مزیت اصلی پهپاد «شاهد» قدرت آن در گمراه کردن سامانه های دفاعی و قابلیت به پرواز درآمدن در دسته های چندتایی است.
یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی ضمن بعید ندانستن جنگ میان تل آویو و حز ب الله لبنان، همچنین احتمال داد که انصارالله یمن دست به حملات علیه این رژیم بزند.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق جدید با ایران به امنیت جهانی و منطقه ای آسیب خواهد زد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها علیه ایران که ناشی از شدت هراس از توافق احتمالی برای لغو تحریم ها است، مدعی شد که مخالف توافق با ایران نیست ولی توافق کنونی، بد است.
رژیم صهیونیستی حتی باوجود هسته‌ای شدن و اتحاد با محور عربی-غربی باز هم در یک شرایط ناامن، بی‌ثبات و پرمخاطره به سر می‌برد.
رژیم صهیونیستی همچنان از عملیات تلافی جویانه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی از رهبران ارشد این جنبش توسط نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین هراس دارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آماده باش سامانه گنبدآهنین در جنوب سرزمین های اشغالی از هراس پاسخ مقاومت به بازداشت یکی از اعضای جهاد اسلامی در جنین به بالاترین سطح افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ