وزارت امور خارجه فرانسه با دخالت آشکار در امور داخلی ایران، از دستیابی تهران به موشک مافوق صوت «فتاح» ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پایگاه خبری عربی به فعالیت گسترده شرکت‌های فرانسوی در نیجر برای استخراج اورانیوم و علت نگرانی پاریس از فقدان نفوذ خود در این کشور آفریقایی اشاره کرد.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
کشیده شدن اعتراضات فرانسه به بلژیک و سوئیس و همچنین اذعان رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی حزب الله لبنان از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
در فرانسه به صورتحساب های مالی پی اس جی با وجود ضرر 369 میلیون یورویی چراغ سبز نشان دادند و پاریسی ها مشکلی از لحاظ فرپلی مالی نخواهند داشت.
با جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، لیگ یک فرانسه نگران فصل آینده بوده و می‌ترسد در غیاب این ابرستاره دنبال‌کننده‌های بین‌المللی این لیگ به شدت کاهش پیدا کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
کریستوف گالتیه به تیمش ایمان دارد و تاکید کرد که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، کسی تسلیم نشده و برای فتح لیگ فرانسه تا پایان خواهند جنگید.
کولونا در ادامه با بیان این که «متأسفانه منابع نگرانی ما به موضوع هسته ای محدود نمی‌شود» ادعا کرد: ایران منطقه را تهدید می‌کند و به دنبال بی‌ثبات کردن آن است. ایران مستقیماً در کشورهای همسایه از طریق واسطه‌هایی که منافعش را دنبال می‌کنند، فعالیت می‌کند و این فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در حال افزایش است.
دیدیه دشان، درحالیکه بازیکنان فرانسه مشغول گرم کردن در زمین استادیوم البیت بودند به شبکه بی‌بی‌سی گفت تیمش از بیشتر بودن هواداران مراکش هیچ ترسی ندارد و برای بازی کاملا آماده است.
دو روز پیش از دیدار فرانسه و مراکش، غیبت اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو در تمرین امروز خروس‌ها فرانسه را نگران کرده است.
کیلیان امباپه، ستاره 23 ساله تیم ملی فرانسه، تمرینات امروز تیمش را از دست داده است.
رگولاتور فرانسوی «آرکام«(Arcom) با ارسال نامه ای به توئیتر از این پلتفرم خواسته با وجود کاهش نیروی انسانی، تا ۲۴ نوامبر به وظایف خود جهت تضمین شفافیت داده ها عمل کند.
رهبران فرانسه و آلمان ادعا می‌کنند که نگران گرمایش زمین هستند. با این وجود، آنان چگونه قصد دارند با چنین سیاستگذاری‌های پوچی اقدامی موثر در این باره انجام دهند؟ مضحک است که زمان صرف کنیم تا توضیح دهیم که مالیات بر ثروتمندترین‌ها در سطح ملی بدون هماهنگی اقدامات در سطوح بالاتر امری غیرممکن است.
کریم بنزما در آخرین جلسه تمرینی فرانسه قبل از عزیمت به قطر تنها 15 دقیقه تمرین کرد ولی خودش معتقد است به بازی برابر استرالیا خواهد رسید.
مایک مانیان، سنگربان طراز اول و فرانسوی میلان، مشکلی برای حضور در جام جهانی قطر نخواهد داشت.
یک ماه پس از انتشار گزارش آن روزنامه کتابی به نام "مافیای آلبانیایی؛ تهدیدی برای اروپا" در فرانسه چاپ شد. این کتاب تصویری نگران کننده از اقدامات جنایی صورت گرفته توسط مافیای آلبانیایی را ارائه می‌داد که "حتی احترام زیادی را در میان خانواده‌های قدرتمند مافیایی در سیسیل ایتالیا برانگیخته است".
تعویض ژول کنده، مدافع بارسلونا، به دلیل مصدومیت در بازی برابر والنسیا باعث نگرانی بسیاری شده است.
رافائل واران می‌گوید مشکلات ورزشی و غیر ورزشی پل پوگبا این روزها به مهم‌ترین نگرانی تیم ملی فرانسه تبدیل شده است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، بعد از شکست تیمش مقابل دانمارک می‌گوید دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چرا که فرانسه با ترکیبی جوان در این بازی به میدان رفته بود.
در جریان دیدار تیمهای ملی فرانسه و اتریش، ژول کنده، مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا مصدوم شده و زمین مسابقه را ترک کرد.
فرانسه اعلام کرد هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی این کشور، به دلیل مصدومیت در بازی اخیر تاتنهام نمی‌تواند هفته آینده در لیگ ملتهای یوفا به میدان برود.
فرانسه ادعا کرد «به شدت نگران عدم همکاری ادامه‌دار ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» است و در حال مشورت با شرکای خود درباره این موضوع قبل از نشست شورای حکام آژانس در هفته آینده است.
سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بی اشاره به ادامه انفعال طرف اروپائی در قبال تعهدات برجامی خود به ویژه پس از خروج آمریکا از این توافق، از گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران ابراز نگرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ