رئیس کمیته ملی المپیک ایران که به درخواست کمیته بین‌المللی المپیک، راهی لوزان شده بود، روز گذشته به کشور بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
شب گذشته مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش ایران برگزار شد.
مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا چهارشنبه و پنجشنبه شب برگزار خواهد شد تا تکلیف دیدار فینال که احتمالا بازی جذابی هم خواهد بود مشخص شود.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و نهم لیگ برتر را اعلام کرد.
دنیل مدودف پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های طرفداران الکساندر زورف در جریان دیدار مرحله یک هشتم نهایی تنیس مسترز مونته کارلو، بازگشت رویایی به بازی داشت و در نهایت پس از سه ساعت و پنج دقیقه به برتری رسید.
دیدار هوادار و مس رفسنجان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه به ساعت ۱۴:۳۰ تغییر کرد.
ریکاردو ساپینتو برای دیدار هفته هجدهم استقلال برابر مس کرمان سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.
استقلال که امیدوار بود با پیروزی برابر مس رفسنجان سه امتیاز مهم دیدار خانگی را کسب کند، هر چند با تساوی برابر این تیم بیست و چهار ساعت صدرنشین بود اما اتفاقات هفته آنطور رقم نخورد که ساپینتو و شاگردانش انتظار داشتند.
ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه دوحه به مصاف هم می‌روند. ملی پوشان فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس و پیروزی ۲ بر صفر در دیدار با ولز با سه امتیاز به مصاف آمریکایی می‌روند که از دو دیدار قبلی اش دو تساوی کسب کرده است.
دیدار ایران- آمریکا امشب (هشتم آذرماه) ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه خواهد پخش خواهد شد. گزارش این دیدار توسط جواد خیابانی قطعی شده است.
دیدار بین تیم‌های ایران و امریکا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود که جواد خیابانی این بازی را در شبکه سه گزارش خواهد کرد.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B به میزبانی ورزشگاه تختی شهر اهواز برگزار شد.
تمرینات تیم ملی ایران در فاصله ۴۸ ساعت مانده به آغاز دیدار حساس با انگلیس با حضور مهمانی ویژه پیگیری شد.
پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال زنان ایران، فردا رأس ساعت ۱۴ با حضور ۱۰ تیم برتر از سراسر ایران و انجام سه دیدار به طور رسمی آغاز خواهد شد.
تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار هفته نهم خود برابر ذوب آهن سه بازیکنش را در اختیار نخواهد داشت.
پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به ایروان و اعتراض باکو، مقامات واشنگتن از نشست سه‌جانبه وزرای خارجه آمریکا، ارمنستان و جمهوری آذربایجان در نیویورک خبر دادند.
از صبح امروز بارش شدید باران آب و هوای انزلی را تحت تاثیر قرار داده و حالا در شرایطی که کمتر از سه ساعت تا دیدار ملوان و فولاد باقی مانده بود، سازمان لیگ این بازی را لغو کرد.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ