سخنگوی وزارت خارجه فرانسه بی اشاره به ادامه انفعال طرف اروپائی در قبال تعهدات برجامی خود به ویژه پس از خروج آمریکا از این توافق، از گزارش جدید آژانس انرژی اتمی درباره ایران ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
نگرانی اگر وجود داشته باشد به دو گروه مزاحم در آمریکا و ایران مربوط است؛ جمهوریخواهان در آمریکا و کاسبان تحریم در ایران. البته لابی صهیونیستی نیز از کارشکنی‌های این دو گروه حمایت می‌کند. راهکارهائی که برای نوع توافق در نظر گرفته شده می‌تواند جمهوریخواهان آمریکا را ناکام نماید و در ایران نیز مسئولان نظام باید با عزم و اراده ویژه‌ای موضوع را دنبال کنند که موجب ناکامی کاسبان تحریم شود.
مدیرکل آژانس در پاسخ به سوالی درباره نگرانی ادعایی اوکراینی‌ها در خصوص بمب‌گذاری شدن نیروگاه توسط روسیه تاکید کرد، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هنوز چیزی از استقرار "تجهیزات نظامی سنگین" توسط روس‌ها در نیروگاه ندیده است.
به‌رغم گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره مختومه اعلام شدن پرونده یکی از سه مکان ادعایی آژانس، رافائل گروسی روز گذشته در بیانیه مقدماتی خود در جلسه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد که ارزیابی آژانس درباره سایت مریوان همچنان پابرجاست.
طبق ادعای آاس، رئال مادرید قصد دارد تا مشخص شدن وضعیت زانوی مصدوم جود بلینگام صبر کند و فعلا با او قرارداد نخواهد بست.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
وزیر خارجه آمریکا امروز با ابراز نگرانی ادعایی از وضعیت سودان، از همه طرف‌ها خواست تا فورا خشونت را متوقف کنند.
لیونل مسی قبل از جام جهانی برای تمدید قرارداد به پی اس جی پاسخ مثبت داده بود ولی پس از حذف از لیگ قهرمانان همه چیز تغییر کرد. مدیران پی اس جی حالا به شدت نگران هستند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
ادعای رئیس جمهور مولداوی درباره نقشه همتای روسی وی برای سازماندهی یک کودتا در مولداوی، ابراز «نگرانی شدید» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را در پی داشت.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
آن گونه که از شواهد برمی آید داستان کمک داور ویدیویی در لیگ برتر ایران هنوز سر دراز دارد و قرار نیست به سرانجام برسد.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
در این گزارش با اشاره به ادعای وجود آثار اورانیوم در سه مکان اعلام نشده آمده است: «رافائل گروسی مدیرکل آژانس این نگرانی جدی را دارد که همچنان پیشرفتی در شفاف‌سازی و حل مسائل برجسته پادمانی حاصل نشده است».
به ادعای اسکای نیوز، یک منبع امنیتی به این شبکه گفته «این نگرانی وجود دارد که ایران به دنبال مهندسی معکوس تسلیحاتی غربی دریافتی از روسیه باشد».
رایدر گفت: ما در تماس مستقیم با شرکای سعودی‌مان هستیم تا ببینیم از آن‌جا چه اطلاعاتی می‌توانند در این باره ارائه کنند. ما حق حفاظت و دفاع از خودمان را محفوظ می‌دانیم، فارغ از این که نیروهایمان کجا خدمت کنند، چه در عراق باشد و چه در جای دیگر.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در این باره گفت: ما نگران این تهدید هستیم و از کانال های نظامی و اطلاعاتی با مقامات سعودی دائما در ارتباطیم.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ما با نگرانی جدی به گزارش‌های فزاینده مبنی بر این که پهپادهای تولید ایران ممکن است در تجاوز به اوکراین دخیل باشند، توجه می‌کنیم.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.
هرتزوگ با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران گفت: ما به شدت نگران یک توافق احتمالی هستیم، چون از نداشتن جدیت، صداقت و پایبندی حکومت ایران به قوانین جهانی نگرانیم.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نگران دفاع راست است و از مدیران باشگاه درخواست جذب یک بازیکن جدید برای این منطقه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ