این مقامات سابق رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار ادعاهای ضد ایرانی، درباره آزاد شدن پول‌های مسدود شده ایران در نتیجه توافق احیا شده ابراز نگرانی کردند و مدعی شدند که این وجوه برای صدور تروریسم و بی‌ثباتی در منطقه و فراتر از آن استفاده خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام بیش از ۵ هزار نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین از طریق خانه اکرام در پنج ماهه امسال خبر داد.
هوشنگ نصیرزاده اعلام کرد که رضایت نامه امیرحسین حسین زاده 297 هزار یورو بوده است.
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون ایثارگر ‌و خانواده‌های آنها تحت پوشش بنیاد شهید هستند، گفت: آیین نامه کمک معیشت ابلاغ شد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری‌های محرومیت زدا گفت: در نمایشگاه آبادیران قراردادهایی در راستای اشتغال زایی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس نقاط محروم و تامین آب شرب هزار روستا منعقد شد.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: تاکنون ۸۹۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.
در مراسمی با حضور مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، تفاهم نامه واگذاری چهار هزار دستگاه وانت زامیاد به این ارگان ها منعقد شد.
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.
امضای تفاهم نامه ایران و عمان در صنعت نفت، مصرف برق در سال ۱۴۰۵ به ۹۰ هزار مگاوات می‌رسد و اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره، اولویت اصلی وزارت نفت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته  جاری بودند.
وزیر راه و شهرسازی با امضای تفاهم نامه همکاری با مدیر عامل بانک ملی برای پرداخت تسهیلات ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در سراسر کشور تفاهم کردند.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: افرادی که ۲هزار دلار دریافت کرده اند فعلا آیین نامه اجازه نمی‌دهد این افراد ارز دولتی دریافت کنند.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ۴۳ درصد بافت فرسوده تهران نوسازی شده است، گفت: در مناطق ۱۷ و ۱۸ ؛ ۶ هزار پلاک وجود دارد که نوسازی آن‌ها مشروط به یک نامه از وزارت راه است.
تربت حیدریه ـ مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور گفت: حدود ۵ هزار روستا در کل کشور با مشکل اینترنت مواجه هستند که در تلاشیم این مشکل را تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲رفع کنیم.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
سه هزار نفر از معلمان کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب بر تداوم نقش‌آفرینی خود در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حفظ و حراست از اندیشه‌های دانش‌آموزان تأکید کردند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مردم نگران تراکنش های بانکی خود نباشند و بررسی های نشان می دهد که از هر هزار نفر دو یا سه نفر مشمول آیین نامه حساب تجاری می شوند.
مدیر عامل بانک تخصصی بخش مسکن از امضای تفاهم نامه سه جانبه این بانک، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد اجاره‌ای کوچک متراژ در جنوب پایتخت خبر داد.
ابتکار با یادآوری این نکته که «این لایحه با در نظر گرفتن ابعاد حقوقی، فقهی و شرعی تدوین و تصویب شد و دولت قبل با هزاران ساعت کار فقهی و حقوقی و ایجاد اجماع میان قوه قضاییه و مجریه آن را به نتیجه رساند» قصد دارد این نکته را مطرح کند که نمایندگان می‌بایست بدون عینک جناحی و سیاسی با این لایحه مواجه شوند.
تفاهم نامه ای 4 جانبه برای اجرای ماده ۱۸ قانون جهش تولید دانش بنیان در راستای توافق برای تزریق ۴۰ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به زیست‌بوم نوآوری منعقد شد.
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران از امضای تفاهم نامه احداث ۳۰ هزار واحد مسکن مصرفی برای خانه اولی‌های تهرانی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن با شهرداری تهران خبر داد.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان با هدفگذاری ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن به امضا رسید.
قاتل در دادگاه: می خواستم پسرم را بترسانم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ