رسانه های صهیونیستی با اشاره به رزمایش جدید نیروهای مسلح ایران به طور جدی درباره آن ابراز نگرانی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه  صهیونیستی  خبر داد که سران رژیم صهیونیستی  ضمن بررسی شورش واگنر آن را نشانه ضعف فزاینده رئیس‌جمهور روسیه می‌دانند.
در نشست تخصصی مهر، کارشناسان در تحلیل تحولات اخیر در نوار غزه، ضمن اشاره به فداکاری و ایثار رزمندگان جهاد اسلامی بر تغییر تاکتیک‌های مواجهه و پاسخ‌دهی به رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
یک رسانه عبری مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ایتمار بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را تهدید به قتل کرده است.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
رسانه ها از عملیات جدید ضد صهیونیستی در شهرک افنی خفتس خبر دادند و اعلام کردند که به سمت یک خودرو اسرائیلی تیراندازی شده و عاملان این عملیات از محل خارج شده اند.
رسانه های رژیم صهیونیستی درباره احتمال احیای روابط ایران و مصر با وجود برخی اختلافات دو کشور درباره مسائل مختلف از جمله فلسطین هشدار دادند.
رسانه های صهیونیست از رزمایش گسترده روز یکشنبه این رژیم از بیم تشدید مقاومت فلسطینی ها بویژه طی ماه مبارک رمضان خبر دادند.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
واکنش رسانه های رژیم صهیونیستی به سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود فرماندهان شهید حزب الله در حالی ادامه دارد، که این رسانه ها به بحرانی بودن اوضاع این رژیم اذعان کردند.
رسانه های صهیونیستی از احتمال تعویق نشست نقب ۲ که قرار بود طی هفته های آینده در مغرب برگزار شود، به دلیل تشدید ناآرامی های امنیتی در فلسطین اشغالی خبر دادند.
یک نهاد حقوقی فلسطینی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در سال گذشته میلادی بیش از ۷۰۰ بار حقوق خبرنگاران و رسانه های فلسطین را نقض کرده است.
منابع رسانه ای از نشست مشترک رژیم صهیونیستی با سه کشور عربی امارات، بحرین و مراکش با هدف ایجاد طرحی تحت عنوان گنبد آهنین سایبری با هدف مقابله با ادعای تهدید سایبری ایران خبر دادند.
رسانه های عبری از موافقت رژیم صهیونیستی تحت فشارهای آمریکا با تأمین مالی ارسال «مواد راهبردی» به اوکراین خبر دادند اما به علت جلوگیری از خشم روسیه از افشای ماهیت این مواد خودداری کردند.
رسانه های صهیونیست از رزمایش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی که تا پنج شنبه ادامه خواهد یافت، خبر دادند.
روزنامه یسرائیل هیوم سیاست های قطر در قبال رژیم صهیونیستی را یک بازی دوگانه توصیف کرد.
شبکه i۲۴ رژیم صهیونیستی گزارش داد: درحالی که پهپادهای ایرانی نقش فزاینده‌ای در اوکراین ایفا می‌کنند ایران از تازه‌ترین توانایی نظامی خود رونمایی کرد.
رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که عدم استخراج گاز از میدان کاریش به دلایل فنی نیست، بلکه تهدید نصرالله بر رژیم صهیونیستی تأثیر گذاشته است.
روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» چاپ تل‌آویو امروز در گزارشی نوشت: «آمریکا به اسرائیل اطلاع داده که توافق هسته‌ای در حال حاضر در دستور کار نخواهد بود.»
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی به اتوبوس حامل شهرک نشینان درغوراردن (دره اردن) خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی به اتوبوس حامل شهرک نشینان درغوراردن خبر دادند.
«ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی خانواده اسیر نورالدین جربوع را تهدید کرد که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.
قم- سخنگوی وزارت خارجه گفت: رژیم صهیونیستی و تبیین ماهیت حقیقی و خطرهای آن برای صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی باید یکی از مهم‌ترین مباحث رسانه‌ای گفتمان انقلاب و رسانه‌های انقلابی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ