سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا از عملکرد دو ستاره ایرانی در نشست آنالیز لاجوردی پوشان ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، می‌گوید در فاصله بین دو نیمه بازی با فروزینونه از عملکرد ویکتور اوسیمن انتقاد کرد.
سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا معرفی شد
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا، لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی شد.
سایت گل خبر داد توافق فدراسیون فوتبال ایتالیا با لوچانو اسپالتی قطعی شده و او به زودی به عنوان جانشین روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی این کشور را به عهده می‌گیرد.
سرمربی مستعفی ایتالیا در راه تیم ملی عربستان
سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال ایتالیا ضمن تحسین عملکرد حریف خود، جوانان ایران را شایسته قهرمانی می‌داند.
آندره‌آ پیرلو رسما به عنوان سرمربی جدید سمپدوریا که فصل گذشته در سری آ حضور داشت ولی به دسته پایین‌تر سقوط کرد معرفی شد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می‌کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: بازیکنان ایران همیشه با سختکوشی بازی می کنند و در این مسابقه تلاش کردند شرایط را در توپ‌گیری و جریان بازی تغییر دهند.
لوچانو اسپالتی، مربی سابق ناپولی لب به تمجید از وینچنزو ایتالیانو باز کرد و عملکرد مربی فیورنتینا را ستود. او گفت ایتالیانو "از من بهتر است".
آندره‌آ آناستازی به عنوان سرمربی جدید تیم پیاچنزا منصوب شد.
وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا، ضمن اینکه احساس می‌کند بازیکنانش مقابل وستهم مضطرب بودند می‌گوید شکست خوردن در دو فینال بسیار وحشتناک است.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس پس از کنار رفتن از لیگ اروپا تنها دو مسابقه از سری A را تا پایان فصل پیش رو دارد.
وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا از عدم قهرمانی شاگردانش مقابل اینتر چندان ناراحت نیست چون معتقد است آن‌ها با قلب‌شان بازی کردند.
سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی لحظات ناراحت کننده ای را در جریان تقابل یوونتوس تجربه کرد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد رقابت حساس دو تیم میلان و ناپولی در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه مدعی شد دو لژیونر روسی که در ایتالیا و فرانسه بازی می کنند را به خاطر سطح تیم ملی ایران دعوت کرده است.
لیونل اسکالونی بعد از دریافت جایزه ویژه مراسم بهترین‌های سال ایتالیا از دو ستاره آرژانتینی لیگ ایتالیا ستایش کرد و توصیه‌‌هایی برای سرمربی یوونتوس داشت.
سرمربی تاتنهام به علت عمل جراحی اخیر خود نمی تواند در بازی امشب مقابل سیتی روی نیمکت بنشیند.
آندره‌آ استراماچونی سرمربی الغرافه تأیید کرد که به صورت رسمی از الغرافه جدا شده است.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران و باشگاه هراز آمل در گفت و گو با ورزش سه درباره روند مسابقات لیگ و نحوه بررسی عملکرد لژیونرها توضیح داده است.
تیاگو موتا، ستاره ایتالیایی سابق بارسلونا و اینتر، هدایت بولونیا را برای ادامه فصل برعهده گرفت.
فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره دلیل خطا زدن ایوان زایتسف توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ