مرتضی مهرزاد که علاقه زیادی به شعر و ادبیات دارد آخرین دو بیتی‌اش را برای مادرش سروده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع ترکیه ای از نشست سه جانبه پشت درهای بسته رئیس جمهور ترکیه با رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس خبر دادند.
کارآگاهان در تحقیقات اولیه از همسر و پسر بزرگ قربانی شلیک مرگ دریافتند که پدر خانواده هنگام خروج از باغ خانوادگی که همراه پسر بزرگش بوده است، هدف شلیک ۲ مرد ناشناس که ترک موتورسیکلت نشسته بودند قرار گرفته است.
پیرزن تنها به مأموران گفت: در خانه نشسته بودم که ناگهان صدای مهیب افتادن یک شیئی به پشت بام خانه آمد که خودم را به حیاط رساندم که دیدم ابتدا یک گاوصندوق از پشت بام به داخل حیاط افتاد و سپس مرد جوانی خودش از پشت بام پایین آمد و وارد حیاط شد.
منابع دیپلماتیک از نشست پشت درهای بسته شورای امنیت درباره سودان خبر دادند.
میوه اگر بر شاخه‌ای نشسته است که به ریشه راه دارد و به آن ارتباط پیدا کرده؛ این میوه باقی می‌ماند و شیرین می‌گردد، اما اگر شاخه شکست و به ریشه و اصول آن درخت مرتبط نبود، آن میوه بعد از مدتی خشک می‌شود و از بین می‌رود؛ حال اگر نماز و روزه ما هم بر اساس باور و یقین باشد و بدانیم که خدایی هست؛ این عمل برای ما خواهد ماند، اما اگر عبادت ما از روی شک باشد و پشتوانه آن نیز یقین بر خاسته از اصول دین نباشد، آن عمل از بین خواهد رفت.
منادی سفیدان تصریح کرد: کمیسیون آموزش هفته آینده نشست دیگری با حضور دستگاه‌های امنیتی برگزار خواهد کرد تا مشخص شود که عامل پشت پرده این ماجرا چه کسانی هستند؛ برداشت‌ها حاکی از این است که دشمن پشت این حرکت است.
رئیس‌جمهوری روسیه روز سه‌شنبه در نشست قضات داوری، نظامی و دادگاه‌های صلاحیت مشترک گفت: ما تحت فشار دائمی ناشی از خارج از کشور زندگی می‌کنیم؛ منظور من همه این تحریم‌های بی‌پایان است. همانطور که همه می‌بینیم، ما با خونسردی از تمام این تحریم‌ها عبور می‌کنیم.
اورلین شوامنی، در نشست خبری بازی با الهلال، فاش کرد که در بازی قبلی مقابل الاهلی مورد توهین و فحاشی بازیکنان حریف قرار گرفتند.
این در حالی است که وزرای خارجه فرانسه و آلمان پیش از این نشست از قرار گرفتن سپاه در فهرست تروریستی استقبال کرده بودند. کاترین کولونا، وزیر امورخارجه فرانسه در جمع خبرنگاران گفت که کشورش هیچ امکانی را برای اعمال تحریم علیه ایران رد نمی‌‌‌کند.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: نمی توان با نشستن پشت میز و با اعداد و ارقام انتقاد کرد، جغرافیایی کاراته آسیا تغییر کرده و باید بیشتر روی رده سنی کار کنیم تا همچنان در بین مدعیان باشیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
وزیر دفاع ترکیه در نشستی در پشت درهای بسته از آغاز عملیات زمینی ارتش این کشور در شمال سوریه، طی روزهای آینده خبر داده است.
سرکرده باند سه نفره به کارآگاهان گفت: قصد داشتیم یک دستگاه خودروی باری را سرقت کنیم تا با آن سرقت‌های دیگر در شهر انجام بدهیم. به همین دلیل آب نمک بلال‌ها را به مواد بیهوشی آلوده کردیم تا این که راننده پیکان وانت از راه رسید. من هم که منتظر چنین فرصتی بودم بلال آلوده و مسموم را به او دادم، سپس با کمک همدستانم سوار بر موتورسیکلت او را تعقیب کردیم. زمانی که در کنار جاده توقف کرد و بیهوش شد من پشت فرمان نشستم و پیکر نیمه جان او را در بیابان‌های شاندیز رها کردیم.
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست گروه 20 در جزیره بالی اندونزی، پشت درهای بسته و به دور از دوربین های خبرنگاران دیدار کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به شهر بالی اندونزی سفر کرده، در حاشیه این نشست با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
الهامی الملیجی کارشناس مصری تاکید کرد: پشت پرده نشست آب و هوایی شرم الشیخ مصر (COP27) موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به صورت چراغ خاموش دنبال می شد که این مساله قطعا باید محکوم شود.
هروه رنار سرمربی فرانسوی تیم ملی عربستان پیش بینی کرد که ایران راهی دور دوم رقابت های جام جهانی شود.
نخست وزیر سابق ایتالیا تسلیح اوکراین از سوی غرب را به عنوان عاملی برای ممانعت کی یف از نشستن پشت میر مذاکرات توصیف کرد.
هشدار شریعتمداری به محمد بن سلمان: ابو ‌ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه‌ای نشسته است و شکستن شیشه‌های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، به آسانی امکان‌پذیر است...
این اظهارات در حالی مطرح شده که تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که احسان حدادی در محل برگزاری مسابقات با سایر ورزشکاران دیدار داشته و برای صرف غذا با آن‌ها دور یک میز نشسته است.
شوت دقیق محمدجواد محمدی از پشت محوطه جریمه آغاز ماجراجویی هوادار در لیگ بیست و دوم بود.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ