جای برنامه‌های عزاداری و سینه‌زنی دو هیئت بزرگ و معروف یزدی (فهادان و بعثت) در عزاداری‌های امسال خالی‌ست ...گفته می‌شود یکی از شعرهای نوحه این هیئت‌ها که توسط شاعر تحسین شده در دیدارهای شاعران با رهبر انقلاب، سعید بیابانکی سروده شده به تایید نرسیده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی و بسیاری دیگر از اصلاح‌طلبان طی هشت سال دولت روحانی مسئولیت سفیدشویی از اقدامات وزرا و برنامه‌هایی را داشتند که به تشدید اوضاع بد اقتصادی منجر شد. نکته جالب توجه آن است که این چهره‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم با کمترین انتقاد از عملکرد فاجعه‌آمیز تیم حسن روحانی، اقدام به دستاوردسازی از توافق ضعیفی، چون برجام کردند و حالا حتی سفر‌های استانی هیأت دولت و افتتاح پروژه‌های ملی را هم سانسور می‌کنند!
شبکه‌های فارسی زبان خارجی در اقدامی اسناد و فایل‌های صوتی مجرمان حمله خانه اصفهان را سانسور کردند.
مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه پیرو درج تصویر بی‌حجاب برروی سنگ قبر یک خانم متوفی در آرامستان کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی اعلام کرد؛ از خانواده‌های متوفی هنگام دریافت مجوز تدفین، تعهدنامه عدم درج تصاویر بانوان را اخذ می‌کنیم که متأسفانه این خانواده رعایت نکرده و درخواست شده هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام شود.
به نظر می‌رسد رویکرد آشفته و سلیقه‌ای صداوسیما در مورد پدیده‌ای به اسم «عادل فردوسی‌پور» همچنان ادامه دارد.
صدا و سیما سانسور جدیدی را علیه مجری سابق برنامه نود اعمال کرده است.
«تسنیم» در انتشار خبر این دیدار عکس آقای عراقچی را سانسور کرده است و «فارس» نام او را از خبر حذف کرده است.
نشست تخصصی «سازوکار پیگیری حقوقی سانسور ایرانیان در بستر پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی آمریکایی» برگزار می شود.
آیت االله مکارم شیرازی: مردم از ما گلایه دارند که چرا به مسئولین نسبت به مشکلات تذکر نمی‌دهیم، در حالی که ما مکرر تذکر داده و می‌دهیم و این تذکرات در سایت ما نیز منعکس است، حال اینکه چرا صداوسیما تذکرات مراجع را منعکس نمی‌کند، حتما مصلحتی دارد، اما مردم انتظار دارند که مسئولین به این تذکرات ترتیب اثر دهند.
مدافع اسبق تیم ملی و استقلال در گفتگویی جنجالی به حواشی عجیبی در فوتبال ایران از جمله شرط بندی بدون سانسور اشاره کرده است.
ارسلان مطهری در شرایطی گل دوم استقلال را به ثمر رساند که صداوسیما شادی بعد از گل وی را سانسور کرد.
مسابقات جام‌جهانی در چین از تلویزیون دولتی این کشور ـ CCTV Sports ـ پخش می‌شود و در سانسور برخی صحنه‌ها، نما‌های نزدیک از هواداران بدون ماسک، با تصاویر و فیلم‌هایی از بازیکنان و مربیان تیم‌ها یا تصویری از راه دور از استادیوم جایگزین می‌شود.
در ادوار گذشته جام جهانی صرفا صداوسیما خط کاملا کلین و بدون اسکوربرد را تهیه و فایل اسکوربورد طراحی شده خودش را روی تصویر قرار می‌داد که آن خود دلایل مختلفی می‌توانست داشته باشد.
بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.
یک پژوهشگر حقوق بشر گفت: گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران هیچ اشاره‌ای به جنایت تروریست‌ها و داعش در انتقام از مردم در حمله حرم شاهچراغ نمی‌کند.
دانشگاه تهران نشستی با حضور رئیس دانشگاه و استادان نامدار این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار کرد.
نوع برخورد رسانه‌های جریان اصلی و بنگاه‌های خبرپراکنی نسبت به اربعین به عنوان اجتماع بزرگ انسانی بسیار جالب و قابل تامل است.
در حالی که مترجم قصد داشت که سوالی را ترجمه کند نماینده هیئت فوتبال دخالت کرد و اجازه طرح این سوال را نداد که این موضوع با اعتراض خبرنگار دیگری هم همراه شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) و سایر سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور، رسانه‌های اجتماعی بزرگ و پرنفوذ را مخفیانه کنترل می‌کنند.
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: برای اولین بار بود که ممیزی رسمی در مورد این کتاب اتفاق افتاد. در ملاقاتی که با آقای رئیسی داشتم گفتم در سایت درج کرده اند که چه قسمتی از این کتاب ممیزی شده است و در این صورت ممیزی معنای خود را از دست می‌دهد. به نظرم می‌شد با تدبیر بهتری این کار را انجام داد.
متلک به استقلال و پرسپولیس ، سانسور تبلیغات محیطی!
موسی رضایی، مدیرعامل بیمه اتکایی امین، با مدیرعامل شرکت بروکری ریفامز روسیه دیدار کرد.
آزاداندیشی فقط زمانی در جامعه محقق خواهد شد که حکمرانان به آن اعتقاد داشته باشند و به این واقعیت رسیده باشند که بدون برخورداری از آن نمی‌توان جامعه را به نحو مطلوب مدیریت کرد. آزاداندیشی، در آزادی بیان، آزادی عقیده، آزادی قلم و آزادی تجمعات برای مطالبه حقوق قانونی متبلور می‌شود.
گذر سال‌ها نشان داد نام مارادونا نه تنها از شبکه‌های مختلف تلویزیون حذف نشد بلکه برخلاف دیدکاه افراطی مدیران وقت تلویزیون، نام و ‌تصویر این اسطوره فوتبال در سطحی گسترده در راس اخبار رسانه‌های جهان قرار گرفت! نمی‌دانم آیا مدیران تلویزیون از تجربه آن سال‌ها درس گرفتند که نمی‌توان به شکل دستوری و آمرانه، محبوبیت یک شخصیت را نفی کرد.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ