نام‌ها به عنوان بخشی از کمپین «پیام در یک بطری» (Message in a Bottle)، به همراه یک شعر با عنوان «در ستایش راز: شعری برای اروپا» (In Praise of Mystery: A Poem for Europa) سروده ادا لیمون (Ada Limón) شاعر آمریکایی، روی یک ریزتراشه نوشته خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه آرسنال برای قدردانی از مارتین اودگارد بابت بازی‌های خوبش قصد دارد قرارداد او را تمدید کند.
شیائومی فناوری‌های پیشرفته‌ای را به‌کار گرفته است تا CyberDog ۲ را بسازد.
سردار آزمون در بایرلورکوزن رقیب سرسختی به نام پاتریک شیک دارد
لازم به ذکر است که پیش از این نوبخت اظهار کرده بود که با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم ، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
سازمان ثبت احوال: در صورتی که نام افراد جزو نام های ممنوع شده باشد، فرد می‌تواند نسبت به تغییر نام خود اقدام کند؛ لذا ضرورتی برای تغییر نام افراد وجود ندارد.
ثبت احوال اعلام کرد: هیچ اجباری در تغییر نام وجود ندارد و صرفا دارندگان اسامی که مغایر ارزش‌های اسلامی و یا القاب و نام‌های زننده و مستهجن یا نامناسب هستند - در گذشته این اسامی گذاشته می‌شد -، می‌توانند با مراجعه به سازمان ثبت احوال اسامی خود را تغییر دهند و هیچ اجباری وجود ندارد.
انتخاب نام در مورد اقلیت‌های دینی شناخته شده در قانون اساسی تابع زبان و فرهنگ دینی آنان است. همچنین ذکر سیادت در اسناد سجلی ساداتی که سیادت آنان در اسناد سجلی پدر و یا جد پدری مندرج باشد و یا سیادت آنان با دلائل شرعی ثابت گردد الزامی است، مگر کسانی که خود را سید ندانند و یاعدم سیادت آنان شرعاً احراز شود.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
مجتبی حسینی در بخشی از نشست خبری امروز خود گلایه هایی را از روند انتخاب سرمربی تیم امید بر زبان آورد.
با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، نخست وزیر ایتالیا هشدار داد: فرانسه از نام ایتالیا برای حل مشکلات داخلی خود استفاده نکند.
هاشمی رفسنجانی درباره روند ثبت نام و رد صلاحیت خود در انتخابات سال 92 گفت: چون قبلاً به رهبری گفته ام نمی آیم، صلاح نیست بدون اطلاع ایشان ثبت نام کنم.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
پیرو نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری، در پی تحقق این شعار مدیرعامل گروه بهمن آمادگی خود را اعلام کرد.
وقتی ویلیام اس. هارلی و دوست دوران کودکی اش آرتور دیویدسون در سال ۱۹۰۱ کار بر روی مدل یک موتور کوچک را آغاز کردند، نمی‌دانستند یک روز به پایه گذاران یک تولیدکننده‌ی بزرگ موتورسیکلت بدل خواهند شد. بعد‌ها ۲ دیویدسون دیگر، ویلیام و والتر نیز به آزمایشات آن‌ها پیوستند. نمونه‌ی اولیه‌ی موتورسیکلت «هارلی دیویدسون» درون اتاقکی در حیاط خانه‌ی دیویدسون‌ها ساخته شد. این شرکت به سرعت رشد و در سال ۱۹۰۵ به طور محدود شروع به فروش موتورسیکلت کرد.
خبرگزاری دولتی چین در اوایل این هفته گزارش خبر داد که باستان‌شناسان در چین توالتی را کشف کردند که احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین توالت‌های کشف شده در جهان است.
تیم مرسدس از خودرو جدید خود به نام W14 برای فصل جدید مسابقات فرمول یک رونمایی کرد.
عباس عبدی نوشت: نام تغییری در ماهیت پدیده ایجاد نمی‌کند. فقط نام‌گذار خود را فریب می‌دهد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اعتراض خود را در تحریف نام خلیج فارس قبل از انتشار در رسانه‌ها رسما با عراق اعلام کرده‌ایم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اعتراض خود را در تحریف نام خلیج فارس قبل از انتشار در رسانه‌ها با عراق اعلام کرده‌ایم.
رییس فدراسیون فوتبال گفت: در مقابل نام خلیج فارس، اینفانتینو موضع خود را دارد اما موضع ما هم قاطع است.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر  توانست رکورد میزان بازدید مسابقات جام جهانی را بشکند و از دوره های قبلی پیشی بگیرد.
حمید آیت طالب نویسنده و فارغ التحصیل الجزایری الاصل دانشگاه سوربن، از نژادپرستی گسترده در فرانسه انتقاد کرد و گفت که برای اشتغال به کار در این کشور، مجبور به تغییر نام خود شده است.
مسمومیت ۳۰ مسافر در مشهد با منواکسید کربن
توضیحات رامبد جوان درباره حذف نام وریا غفوری در برنامه اخیر خندوانه ،باعث واکنش شبکه های اجتماعی شد و حتی روزنامه‌های ورزشی صبح امروز هم به آن واکنش نشان دادند. این مجری حذف نام کاپیتان سابق استقلال را بدلیل پیش‌گیری از سانسور برنامه عنوان کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ