سر دادن سرودی در اردوی تیم ملی کرواسی در قطر باعث ایجاد جنجال و خشم مردم بوسنی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماهنگ «بیعت با علی» با صدای ابوذر روحی را مشاهده می‌کنید.
به این ترتیب اگر آمریکا به تمامی نفرات اصلی تیم ایران تا زمان پرواز از فرانکفورت به این کشور (یکشنبه 11 تیر) ویزا ندهد، نتیجه بازی‌های ایران در رده‌بندی جهانی نیز تاثیر نخواهد داشت.
برخلاف ادعای پیشین، اسناد جدید سازمان لیگ نشان می‌دهد که پرسپولیس، استقلال و سپاهان کمتر از مجموع 13 باشگاه دیگر هزینه کرده‌اند.
دادستانی دانمارک اتهامات علیه فردی را که سال گذشته با سلاح سرد به سفارت تهران در کپنهاگ حمله کرده بود، اعلام کرد.
این ادب و ادبیات سروش، که دامن همه را هم می‌گیرد، از رضا داوری تا گلیشفته فراهانی، ظاهرا علتی جز این ندارد که دکتر از پس خودش برنمی‌آید! مولانا هم گفته اگر خار‌های وجودت را در جوانی ریشه‌کن نکنی، در پیری بعید است از پس کندن آن‌ها برآیی؛ و جالب است که دکتر سروش سال‌هاست مولانا درس می‌دهد، اما گوشش به پند مراد خودش هم پنبه بوده.
جانشین فرمانده کل سپاه: ستون پنجم دشمن در حوزه اقتصاد به راحتی شناسایی نمی‌شود و به دلیل سود دهی بالا و نداشتن خطر برای آنها در جنگ اقتصادی و فرهنگی پر قدرت کار می کند، وضعیت مسکن و اجاره بها طبیعی نیست و عده‌ای با اخلال در بازار سعی دارند جلوی پیشرفته کشور را بگیرند.
دسته ای از هواداران اوساسونا قبل از شروع فینال کوپا دل ری با پخش شدن سرود ملی اسپانیا سوت های اعتراضی سر دادند.
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیا است را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای آذربایجانی با اشاره به توطئه رژیم صهیونیستی علیه انسجام، امنیت کشورهای منطقه، گفت: از وجود اختلاف میان کشورهای منطقه، صرفاً دشمنان سود می‌برند.
انریکز نگریرا در آنالیز داوری خود از قضاوت کلوس گومز در ال‌کلاسیکوی دسامبر 2016 به اشتباهات فاحش او علیه رئال اشاره کرده بود.
دربی شهر رم در شرایطی با یک گل به سود لازیو در جریان است که شاگردان مورینیو علیرغم 10 نفره شدن موفق به گشودن دروازه حریف نیز شدند اما VAR آن را رد کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد که اتحاد سه کشور آمریکا، انگلیس و استرالیا بر علیه پکن توالی از حوادث پیچیده امنیتی را به دنبال خواهد داشت.
نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد در حالی با شکست صدرنشین همراه بود که آمار این دیدار به سود تیم بازنده بود!
باشگاه اسپانیول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد نتیجه دیدار این تیم مقابل بارسلونا باید تغییر کرده و 3-0 به سود این تیم تبدیل شود.
یحیی گل‌محمدی از تمام عوامل تهاجمی خود برابر پیکان سود برده است.
احمدی گفت: تا نیمه آذرماه با معامله ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو در بورس ۲ هزار میلیارد تومان سود به جای این مافیا به جیب خودروساز رفته و مسلم است که فشار آنها در برابر شفافیت ادامه داشته باشد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید اغتشاش گران و عاملان ترور و خشونت و بکارگیری سلاح گرم و سرد علیه پلیس و امنیت جامعه، طبق قوانین قضایی کشور به عدالت سپرده می‌شوند.
سیاست های سرکوبگرانه آل سعود علیه ساکنان شیعه نشین شرق این کشور همچنان ادامه دارد.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
میلاد خدایی معتقد است تنها ایراد قضاوت عباس راکی در دیدار مس کرمان و پرسپولیس تفاوتی بود که بین دو تیم قائل میشد.
وابستگی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به گاز روسیه این احتمال را تقویت کرده که تحریم های اروپا علیه مسکو، زمستان تاریک و سردی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.
سروش رفیعی باید در هفته دوم لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس مقابل فولاد بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ