درباره قدمت این مسجد گفته می‌شود که مربوط به دوره قاجار است، اما «احمد ابوحمزه» ری‌شناس معتقد است که در دوره صفویه ساخته شده است. با این وجود، مولانا به‌دلیل شعری که درباره این مسجد در مثنوی معنوی سروده، می‌توان گفت قدمت آن بین قرن ششم تا هفتم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
استقلال برای یک فصل تبلیغات روی پیراهن خود را به صورت رایگان انجام داد.
باشگاه استقلال تا حدودی شباب الاهلی را برای جذب قایدی مجاب کرده، ولی هر بار که کار به مذاکرات نهایی رسیده، تیم الاتحاد کلباء وارد کار شده است.
چند وقتی بود که پیامک های جعلی سهام عدالت برای افراد مختلف ارسال می شد و به محض ورود فرد به لینک ارسالی، او در دام کلاهبرداران می افتد و حسابش خالی می شد. پشت این ماجرا چه کسانی بودند؟
اونای سیمون، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا، داستان عجیبی که درباره پنالتی گرفتنش در جام جهانی منتشر شده را تایید کرد.
کانال منتسب به حجت‌الاسلام پناهیان در تلگرام ویدئویی با متن زیر منتشر کرد: ماجرای عجیب آدم‌های مذهبی و انقلابی که در فضای مجازی، صفحات خوب و مفید رو در حد لایک و فالو کردن، حمایت نمی‌کنند!
ماجرای مارتا، دانشجوی ایتالیایی که پدرش تصمیم گرفت در جشن فارغ التحصیلی‌اش شرکت نکند و ترجیح داد برای حضور در فینال لیگ اروپا بین رم و سویا به بوداپست سفر کند، در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.
ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!
برخلاف اعلام باشگاه، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار نشده است.
باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از ماجرای عجیب پرتاب چاقو به زمین اعلام کرد بابت این خبر از نساجی شکایت خواهد کرد.
سرمربی نونهالان باشگاه استقلال، در خصوص کسر ۲۲ امتیاز از تیمش توضیحاتی ارائه داد.
ناهماهنگی میان فدراسیون ژیمناستیک و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، باعث یک اتفاق عجیب در هیئت ژیمناستیک پایتخت شد.
مرد میانسال ادامه داد: هنگامی که خواستم از بیمارستان ترخیص شوم، بیمارستان، پای قطع شده خودم را به من تحویل داد تا آن را دفن کنم! اما آنقدر عصبی و ناراحت بودم که در مسیر حرکت پا را به سطل زباله‌ای در محله طرشت پرتاب کردم و به سمت خانه آمدم!!
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است.
متهم گفت: من از بچگی با سرقت و خلاف بزرگ شدم. از زمانی که ۵سال بیشتر نداشتم. پدرم یک مجرم سابقه‌دار است که او هم از کودکی خلاف را از پدرش یاد گرفته بود. نه‌تن‌ها پدرم و پدربزرگم بلکه عموهایم هم مجرمان سابقه‌داری بودند که حتی شنیده‌ام یکی از آن‌ها وقتی من کوچک بودم اعدام شده است. فقط یکی از عموهایم درس خواند و از ایران رفت، مابقی همه تبدیل به خلافکار شدند. انگار خلاف یک ارثیه شوم است که در خاندان ما به نسل‌های بعدی منتقل شده است. البته این را هم بگویم که دختر‌ها حق انجام خلاف را ندارند.
ناصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ایران ماجرای کشف مهدی طارمی را بازگو کرد.
ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجالهای زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.
ماجرای عجیب دستبرد به اموال یک دبیرستان در مشهد
متهم گفت: ۱۴آبان امسال بود که با دوستم و همسرش به گردنه قوچک رفتیم. در آنجا نشسته بودیم که روبه‌رویم مردی سن بالاتر از من هم نشسته بود. او به من نگاه می‌کرد. من هم به او نگاه کردم. در نهایت گفت برای چی نگاه می‌کنی. همین باعث یک درگیری شد. من هم مشروب خورده بودم و او مرتب داشت مرا کتک می‌زد. برای همین من هم از چاقویی که در جیبم داشتم استفاده کردم و باعث قتل او شدم.
یکی از مواردی که باشگاه استقلال با فیفا در خصوص بدهی‌هایش درگیر است، مربوط به پرداخت مبلغ رضایتنامه محمد نادری به باشگاه بلژیکی است.
زن سابقه‌دار گفت: من وقتی ۱۳ساله بودم شوهر کردم، در واقع شوهرم دادند. پدرم فقیر بود و با اولین خواستگار من را شوهر داد. شوهرم اعتیاد داشت و من از روز اول زندگی بدبختی داشتم. شوهرم من را دوست نداشت و کتکم می‌زد. من را فقط برای برطرف کردن نیازهایش می‌خواست. من دو بار باردار شدم و هر بار که باردار شدم هم دختر به دنیا آوردم. آخر سر هم شوهرم من را طلاق داد.
چند روزی است دوباره خبر‌هایی درباره بازگشت محمد نادری به استقلال شنیده می‌شود که جای تعجب و شگفتی دارد
محسن بنگر تایید کرد یک بازیکن به خاطر پول پدرش به شکل عجیبی وارد ترکیب امید وحدت مشهد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ