منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: الآن صدا و سیما حجاب را به صورت شعاری در قالب سرود پخش می کند، من هم موافقم . سرود خیلی خوب است، ولی ریشه‌دار نیست! همین دختری که الآن این سرود را می‌خواند پس فردا که مورد هجمه قرار گیرد که حجاب برای اعتبار تو ضرر دارد ، چادر را کنار می‌گذارد، نه در صدا و سیما کار علمی اساسی دیدیم نه در حوزه و نه در دولت.
منابع عبری از پخش سرود رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
رئیس سازمان بورس بعد از تعدیل منفی سود هر سهم «شپنا» از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان کل شکایت کرد.
کمیته ملی المپیک ایران همزمان با هفته المپیک بزرگترین پرچم IOC در دنیا را روی بلندترین پایه پرچم موجود نصب و در محوطه کمیته با پخش سرود المپیک به اهتزاز درآورد.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر هند هنگام پخش سرود ملی هند دستش را روی قلبش می‌گذارد و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شود دستش را به آرامی از روی سینه پایین می‌آورد.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
هواداران عراقی رفتار بحث‌برانگیزی هنگام پخش سرود ملی ایران داشتند.
هواداران لیورپول سرود «خدا شاه را حفظ کند» که سرود ملی بریتانیاست را در روز تاج‌گذاری چارلز سوم هو کردند. به دلیل تاج‌گذاری چارلز سوم، سرود ملی قبل از بازی لیورپول-برنتفورد در آنفیلد پخش شد، ولی با وجود اینکه بازیکنان دور دایره وسط زمین حلقه زده بودند، هواداران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن سرود کردند.
دسته ای از هواداران اوساسونا قبل از شروع فینال کوپا دل ری با پخش شدن سرود ملی اسپانیا سوت های اعتراضی سر دادند.
باشگاه چلسی در میان حیرت حاضرین در ورزشگاه استمفوردبریج سرود چمپیونزلیگ را پیش از بازی با رئال مادرید پخش نکرد.
امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال، در مورد دلیل پخش سرود معروف باشگاه لیورپول قبل از شروع بازی امشب توضیح داد.
قهرمان مستر المپیا گفت: همیشه زمانی که یکی از ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک قهرمان می‌شد و سرود ایران پخش می‌شد مو‌های بدنم سیخ می‌شد. الان هم هر وقت سرود ایران را می‌شنوم مو به بدنم سیخ می‌شود. آرزو داشتم یک روزی بتوانم اسم ایران را در بالاترین سطح مسابقات جهانی بیاروم.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
کارشناسان انگلیسی پخش زنده دیدار آرژانتین و کرواسی معتقد بودند پنالتی‌ای که داور این دیدار در دقیقه 34 به سود آلبی‌سلسته اعلام کرد تصمیم درستی نبود.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در هنگام پخش سرود ملی این کشور نتوانست جلوی اشکش را بگیرد.
کامال میلر مدافع کانادا در لحظه پخش سرود ملی این کشور به شدت احساساتی شد.
پخش سرود ملی ولز پس از ۶۴ سال در جام جهانی واکنش‌های مثبتی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.
پس از گل مهدی طارمی سرود معروف فارسی در ورزشگاه خلیفه دوحه پخش شد.
کریستیانو رونالدو در آخرین دیدار تیم ملی پرتغال در زمان پخش سرود ملی کشورش به شکلی متفاوت با سایر هم‌تیمی‌هایش ایستاد و خبرساز شد.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.
نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار
کلیپی از تصاویر انقلاب با صدای رضا رویگری و سرود معروف «الله الله» او پخش شد و این هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون برای برپایی مراسم نکوداشت، روی صحنه آمد. در ادامه با حضور محمود سالاری، ایرج راد و هوشنگ توکلی از رضا رویگری قدردانی شد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ