در فاصله کمتر از ۳ هفته تا شروع مسابقات جام جهانی به نظر می‌رسد که یا تیم ملی سرودی نخواهد داشت یا اگر هم داشته باشد طبیعتا اثر باکیفیتی نخواهد بود. جدا از این یک پرسش اساسی دیگر هم وجود دارد: اینکه بعد از انصراف محمد معتمدی، آیا خواننده دیگری می‌پذیرد که در چنین شرایطی قبول مسوولیت کند و سرود حمایت از تیم ملی را به عهده بگیرد یا خیر؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخواندن سرود ایران توسط دختران تیم ملی بسکتبال خبرساز شده است.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
هر روز از خواننده جدیدی به عنوان صاحب اثر تیم ملی نام برده می‌شد و نهایتا کار به تکذیب کشیده می‌شد. در‌واقع خوانندگانی که اسامی آن‌ها به عنوان خواننده ترانه تیم ملی معرفی می‌شدند، خیلی سریع با گذاشتن پستی در فضای مجازی، همکاری با فدراسیون فوتبال و خواندن سرود برای ایران در جام جهانی را تکذیب می‌کردند.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
سامان قدوس در مصاحبه با یک رسانه نروژی بازی تیم ملی ایران مقابل تیم ملی آمریکا را یک بازی سخت به لحاظ فیزیکی و روانی دانست.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
تبریز- بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مردم تبریز به خیابان‌های شهر آمده و به جشن و سرور پرداختند.
بازیکنان تیم ملی در آغاز دیدار با ولز سرود ملی ایران را همخوانی کردند.
مراسم آغاز دیدار ایران - ولز و هم‌خوانی سرود ایران توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
هیچ یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تصور باختی سنگین و شش گله مقابل انگلیس در شروع جام به ذهن‌شان خطور هم نمی‌کرد.
واقعیت این است که ملی‌پوشان ایرانی قریب به یک هفته‌ای می‌شود که در دوحه درگیر مسائلی هستند که شاید انتظارش را نداشتند در این جام آن‌قدر پررنگ باشد. آن‌ها هر روز با سؤالات خبرنگاران انگلیسی روبه‌رو می‌شوند که آیا قرار است سرود ملی ایران را بخوانند یا نه یا اینکه قرار است بعد از گل‌زنی احتمالی خوشحالی کنند یا خیر، به‌گونه‌ای شده که دیگر کسی از مطرح‌شدن چنین موضوعاتی غافلگیر نمی‌شود. با وجود این، شرایط بازیکنان تیم ملی ایران می‌تواند بزرگ‌ترین علامت سؤال باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با انگلیس گفت، تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. او تاکید کرد که باید با این احساس وارد زمین شویم
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران از بی توجهی مسئولان ورزش به این رشته و البته حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون این تیم گفته است.
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بابت حضور دو بازیکن در جام جهانی قطر از جمله سردار آزمون از فیفا مبلغی بیش از ۳۰۰ هزار دلار دریافت می کند.
یکی، دو روز گذشته شایعات تأییدنشده‌ای به راه افتاده مبنی بر اینکه از بازیکنان تیم ملی خواسته شده سرود ایران را حتما بخوانند و از آن‌ها تعهدی در این زمینه گرفته شده است. همان‌طور که عنوان شد این موضوع در حد شایعه است
امروز (جمعه) ۲۰ آبان ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، از ساعت ۱۷:۰۰ در تهران به مصاف چین رفت که این دیدار با حساب ۷۲ - ۸۱ به سود چین پایان یافت.
محمد معتمدی، خواننده‌ای که به عنوان اجراکننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی از او نام برده می‌شد، با انتشار مطلبی در فضای مجازی، رسما خبر ساخت قطعه‌ای جدید را رد کرد و نوشت که مطلع شده که به عنوان خواننده رسمی تیم ملی انتخاب شده است ولی در این شرایط لبش به صحبت کردن هم باز نمی‌شود چه برسد به آواز خواندن.
مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال کشورمان از انتخاب محمد معتمدی به عنوان خواننده سرود رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال خبر داد.
با اعلام پاداش باشگاه‌ها از جام جهانی، اهمیت داشتن نماینده بیشتری در تیم‌ملی بیشتر از گذشته می‌شود.
روزنامه الاتحاد خبر داد که کشور قطر در آستانه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا قرار دارد و این اتفاق می‌تواند به سود ایران شود.
یکی از رسانه‌های قبرسی اعلام کرد باشگاه اومونیا با حضور کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی این تیم در جام جهانی، ۱۵۰ هزار یورو دریافت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ