این درحالی است که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل آشفتگی‌های متعدد مالی و پرونده های مالیاتی و همچنین مالکیت مشترک در آستانه حذف مجدد از لیگ قهرمانان آسیا هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره درخواست برای لغو مجمع روز 16 خرداد ارائه کرد.
مدیر تیم‌های ملی ژیمناستیک گفت: متأسفانه اینچه درگاهی با آینده ورزشکاران بازی کرد و به خاطر ندادن ایمیل‌ها باعث شد مسابقات را از دست بدهند.
علی فتح الله زاده دردوران جوانی از مردم رای اعتماد می گرفت، رای که این روزها قابل دستیابی برای این مدیر باسابقه ورزشی نیست
زهرا عقیلی معتقد است، دوران سالمندی خانه‌نشینی، غرزدن و گلایه کردن از بیمار‌های گوناگون نیست. او از زمانی که در مسیر ورزش حرفه‌ای گام برداشت همیشه موفق بود و در کارنامه موفقیت‌هایش چیزی بیش از ٤٠ مدال کشوری و ۳۰ تقدیرنامه از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دریافت کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.
انتظار از وزیر آموزش و پرورش این است که این بار برای معاونت تربیت بدنی و تندرستی یکی از مدیران کاربلد و متخصص را از داخل این خانواده انتخاب کند.
کرمان - مدیر داخلی بیمارستان خاتم النبیاء بافت گفت: در حادثه بالگرد در بافت مدیرکل وزش و جوانان آذربایجان شرقی دچار تروما از ناحیه سر و احتمالا خونریزی مغزی شده است
مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.
نمایندگان سازمان حراست کل کشور بهمراه حمید سجادی حکم ریاست حسین شهرابی بر مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان را به وی اعطا کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اقدام جدی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به تعیین زمان دو فدراسیون گفت که برای برگزاری انتخابات ۱۰ فدراسیون دیگر منتظر تعیین وضعیت کاندیداهای‌شان از طرف مراجع ذی صلاح هستیم.
مدیر آلومینیوم از تعیین تکلیف برگزاری بازی این تیم مقابل گل‌گهر توسط داور مسابقه خبر داد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شایعه استعفای حمید سجادی را تکذیب کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است که الحمدالله مسیر خوبی را در راه موفقیت طی می‌کند.
در حکمی از سوی دکتر امید طیاری سرپرست معاونت توسعه، سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، محمدرضا کافی به عنوان مدیر امور ورزش شرکت مس منصوب شد
مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از طراحی برنامه‌ها و اقدامات لازم برای کاهش بحران‌ها و مشکلات هواداران خبر داد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۱۶ تن از ایشان وخیم است.
قاتل پرستار جوان دستگیر شد
این اطلاعیه رسمی فدراسیونی است که رئیس اش همین اواخر با معاون وزیر ورزش درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود و شائبه برخی کارشکنی ها در این زمینه وجود دارد.
مقرر شد کمیته‌ای مشترک درباره اتفاقات انتخابی تیم ملی کشتی تشکیل و با آسیب شناسی صورت گرفته، جلوی تکرار چنین وقایعی گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ