مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی با اشاره به تعیین زمان دو فدراسیون گفت که برای برگزاری انتخابات ۱۰ فدراسیون دیگر منتظر تعیین وضعیت کاندیداهای‌شان از طرف مراجع ذی صلاح هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ابطال انتخابات سه فدراسیون را تکذیب کرد.
از میان ۹ کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی، ۸ نفر برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.
با وجود مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان تهران، این انتخابات در حال برگزاری است!
وزارت ورزش درپی ماست‌مالی حکم ابطال انتخابات دوچرخه‌سواری
مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی مازندران در شرایطی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که برخی نامزدها به مهندسی شدن این انتخابات و چیدمان اعضای مجمع معترض هستند.
صلاحیت مدیریتی وی از سوی کمیسیون تطبیق و تجدید نظر برای شرکت در انتخابات تایید شد و وزارت ورزش نشان داد که هیچ گونه قصد و غرضی نسبت به او ندارد. زمانی که صلاحیت وی از سوی نهادهای نظارتی تایید نمی‌شود دیگر وزارت ورزش در این زمینه ورود پیدا نمی‌کند.
با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، هنوز حکم ریاست حمید عزیزی برای دومین دوره ریاست در این فدراسیون صادر نشده است.
وزارت ورزش هنوز تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام نکرده و این مسئله باعث نگرانی اهالی این رشته شده است.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش قصد دارد تا پایان سال مجمع انتخاباتی ۱۰ فدراسیون را برگزار کند.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
«سرپرست‌ها و ورود آنها به انتخابات» از چالش‌های همیشگی در رابطه با فدراسیون‌ها بوده در حالیکه وزارت ورزش تاکید دارد هیچ منع و مخالفتی در این مورد وجود ندارد.
وضعیت پیچیده انتخاباتی چند فدراسیون و فشارهای انتقادی در رابطه با آنها، وزارت ورزش را وادار کرد تا در مورد دیگر فدراسیون‌ها و انتخابات‌شان، اقدامات به موقعی داشته باشد.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی رسمی خود را برای آغاز روند انتخابات این فدراسیون اعلام کرده اما این وزارتخانه تا به امروز واکنشی به این مسئله نداشته است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از لغو دوباره، توضیح داد.
وزارت ورزش در حالی برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌های دست روی دست گذاشته که تعداد ۱۱ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند و به زودی بیش از ۹ فدراسیون دیگر هم شرایطی مشابه آنها پیدا خواهند کرد.
وزارت ورزش در حالی برای برگزاری انتخابات فدراسیون‌های دست روی دست گذاشته که تعداد ۱۱ فدراسیون با سرپرست اداره می‌شوند و به زودی بیش از ۹ فدراسیون دیگر هم شرایطی مشابه آنها پیدا خواهند کرد.
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین‌المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
صلاحیت ۶ نفر از نامزدهای پست ریاست فدراسیون اسکوش تایید شد تا با مشخص شدن زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش به رقابت با یکدیگر بپردازند.
عزل رییس حراست وزارت ورزش بعداز انتخابات فوتبال!
رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان به حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.
در پی نامزدی مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت وی از سوی کمیته بدوی ، وزارت ورزش دست بکار شده است.
اگر اساس‌نامه این اجازه را نمی‌دهد که سرپرست فعلی تا زمان برگزاری انتخابات در سمتش باقی بماند، حتما این اتفاق باید طبق نظر مجمع و هیات رییسه رخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ