اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- دادستان شوش گفت: در پی قتل ۲ نفر با اسلحه گرم در شهر حر، دستور قضائی برای دستگیری متهم صادر و پس از یک ساعت دستگیر و اسلحه به‌کار رفته در قتل کشف و ضبط شد.
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
پلیس در حین بازرسی خانه لتبی، مجموعه‌ای از یادداشت‌های دست‌نویس را پیدا کرد که به‌طور مثال روی یکی از آن‌ها نوشته شده بود: «من شیطانم، من این کار را کردم.»
یک پرستار انگلیسی به اتهام قتل ۷ نوزاد و تلاش برای قتل ۶ نوزاد دیگر به حبس ابد محکوم شد.
در حالی که چندین دهه از عمر فناوری لیزر می‌گذرد، این پرتو‌های پرانرژی آن‌قدر گرمای اضافی تولید می‌کنند که هنوز کسی نتوانسته سلاح موفقی از آن بسازد. سیستم خنک‌کننده جدید چینی از گازی استفاده می‌کند که از طریق سلاح می‌وزد تا گرمای اضافی را از بین ببرد.
در یک رژیم غذایی نرمال، توصیه می‌شود بادام را در طول هفته به میزان یک سوم فنجان میل کنید. چربی غیراشباع تک سالم موجود در بادام، به کاهش سطح کلسترول خون و کاهش التهاب شریانی کمک می‌کند که در نهایت باعث کاهش فشار داخل رگ‌ها می‌شود.
ترکیب تراکتور برای اولین بازی لیگ بیست و سوم، قابل حدس است و البته پیچیدگی خاص خود را دارد.
باشگاه چلسی برای خرید مایکل اولیسه با کریستال پالاس وارد مذاکره شده است.
مه‌آلودگی ذهنی اینگونه بر حافظه تاثیر می‌گذارد که مثلا به فروشگاه می‌رویم و به یاد نمی‌آوریم چه می‌خواستیم بخریم. علاوه بر این، توانایی تعریف کردن یک موضوع یا شرکت در مکالمه با به یادآوردن آنچه پیشتر گفته‌ایم نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
معاون جرایم جنایی آگاهی پایتخت، از دستگیری پسر ۱۹ ساله به دلیل قتل مرد افغان در جنوب شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دو جوان شبانه در حال قدم زدن به سمت یکی از پارک‌های جنوب شهر تهران بودند که ناگهان یک موتورسیکلت راه آنان را مسدود و به قصد سرقت با چاقو حمله می کند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل قتل دختر ۱۹ ساله در جنوب تهران خبر داد و گفت: پدر این دختر عامل جنایت بود.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل ۲۴ ساله شاهرودی خبر داد و گفت: این فرد یکی از هم روستائیان خود را به قتل رسانده بود که با همکاری مردم با پلیس، دستگیر شد.
مرد بوتیک‌دار در جنایتی هولناک شوهر زن جوانی را کشت و جسدش را در زیرزمین خانه‌اش دفن کرد. این قاتل ادعا دارد بدگویی‌های خانم پرستار در مورد شوهرش او را وادار به این کار کرده است.
بازی با جان مردم!/ طلاق خانم پرستار درکابوس خیانت به مهندس تهرانی/ ابعاد تکان دهنده از جنایت سیاه!/ التماس‌های نوعروس به ۳ ابلیس/ جلوی چشمان نامزدش/ خودکشی خواستگار پس از قتل اعضای خانواده دختر/ مجازات مرگ در پایان عشق موازی/ دستبرد به موبایل فروشی‌ها با پلخمون!/ قتل مادربزرگ در میهمانی جمعه
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۷۰۰ میلیونی پرستار قلابی از زن ۹۱ ساله/ معمای قتل مرد افغانستانی از سوی مردان موتورسوار/ دختری در لانه کثیف/ افشای راز قتل راننده سمند با دستگیری ۲ معتاد/ فرجام مرگبار کیف‌قاپی در خیابان پاسداران تهران/ بخشش مردی که اشتباهی آدم کشت/ سرقت‌های لاکچری!/ حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
یکی از شاهدان که با تحقیقات پلیس شناسایی شده بود به قاضی صفری گفت: حدود ساعت ۶ صبح بود که صدای جیغ وحشتناک یک زن را شنیدم. وقتی از منزل به بیرون نگاه کردم، مردی را دیدم که خانمی را روی زمین انداخته و انگار به او مشت می‌زند، اما زمانی که دقت کردم چاقوی بزرگی را در دست آن مرد دیدم که پیراهن مشکی بر تن داشت!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرار به سوی خوشبختی!/ دستگیری عاملان قدرتنمایی در فضای مجازی/ آدم ربایان ۲ خواهر شیرازی را از خانه پدری ربودند/ متهمان قتل مرد نیکوکار در یک قدمی محاکمه/ پرستار قلابی به دام پیرزن باهوش افتاد!/ مجازات مرگ برای قتل شوهر/ شیاطین کله سفید پشت میله‌های زندان!/ سارق سریالی تلفن مالباختگان را هک می‌کرد
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد
تیم تحت هدایت کارلوس کی روش یک بار دیگر نمایش قابل قبولی را مقابل سنگال پرستاره ارائه داد.
متهم گفت: به خاطر قتل ۸۰ درصد پشیمانم! ولی از این که او را طلاق دادم خیلی نادم هستم، چون نباید این کار را می‌کردم و او متوجه می‌شد که نباید با من این گونه رفتار کند!
ساعت ۶ صبح یازدهم تیر امسال، پرستار ۲۶ ساله‌ای که در بخش بیماران کرونایی یکی از بیمارستان‌های امدادی مشهد مشغول کار بود، توسط جوان ناشناسی در ابتدای خیابان ولیعصر (عج) ۱۲ با ضربات هولناک خنجر به قتل رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ