انتظار از وزیر آموزش و پرورش این است که این بار برای معاونت تربیت بدنی و تندرستی یکی از مدیران کاربلد و متخصص را از داخل این خانواده انتخاب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم هفتمین روز درگذشت یکی از بدنسازان بابلی که چند روز قبل جان خود را از دست داده بود، در زادگاهش برگزار شد.
اردستان-سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد.
به نظر می‌‌رسد انگیزه شیخ احمد از مداخله در انتخابات تضمین این باشد که OCA همچنان تحت کنترل خانواده سلطنتی آل صباح باقی بماند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از ارائه خدمات درمانی با تعرفه ۵۰ درصدی به ۶ گروه جمعیتی شامل جانبازان، معلولان، نابینایان، کم‌بینایان، بیماران خاص و دانش‌آموزان مدارس استثنایی خبر داد.
با اعلام اتحادیه تنیس زنان WTA، تا سال ۲۰۳۳ میلادی، جوایز رقابت‌های تنیس زنان با مسابقات بخش مردان برابر خواهد شد.
بسکتبالیست دختر تیم پالایش نفت آبادان در اتفاقی تلخ در آستانه 22 سالگی درگذشت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی مواقع اتفاق می‌افتد در گوشه‌هایی افرادی حرکاتی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سوال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم. ورزش به هر قیمتی نباید انجام شود.
قم- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران روستایی و عشایری باید توان خود را در میادین مختلف نشان دهند و حمایت از ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قم در برنامه ها است.
یک بررسی جدید تحقیقاتی نشان می‌دهد که ورزش ممکن است به افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند تا با اعتیاد مقابله نمایند.
وبسایت "ورزش سه" با آرزوی بهترین اتفاقات برای مردم ایران، سال جدید را تبریک می‌گوید.
فرماندار کاشمر گفت: "مهدی نیازی" در ساعت کلاس ورزش دچار ایست قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل گشت. متاسفانه تلاش پزشکان برای زنده ماندنش نتیجه نداد.
متخصص اطفال در کاشمر: امروز متاسفانه یک پسر ۱۰-۱۱ ساله در حین ورزش دچار حادثه قلبی شد که علی رغم تلاش‌ها، کادر درمان موفق به احیا وی نشد. این نوجوان پسر کاشمری هیچ علائمی از مسمومیت نداشته است و به صورت ناگهانی دچار حادثه قلبی می‌شود.
در حرکتی عجیب تعداد افراد مطرح ورزشی که نسبت به مسمومیت دانش‌آموزان واکنش نشان داده‌اند بسیار اندک است و به زور به اندازه انگشتان یک دست می‌رسند. عادل فردوسی‌پور، اولین چهره مطرح ورزشی‌ها بود که نسبت به جریان اخیر واکنش نشان داد
اهواز - مراسم افتتاحیه بزرگترین رویداد فوتبال دانش‌آموزی در سالن ورزشی ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد.
دبیر هیأت دوومیدانی استان همدان از قهرمانی دونده‌های دانش آموز همدانی در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور در مقطع متوسطه دوم خبر داد و این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی این هیأت ورزشی دانست و از نبود حمایت دستگاه دولتی مرتبط با این مسابقات اظهار تأسف کرد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی در ایام دهه فجر و تابستان خبر داد.
آبادان- اولین مسابقات دانش‌آموزی کشور مقرر شده به میزبانی شهر آبادان برگزار شود و برای این رویداد بزرگ ورزشی حتی از تیم‌های خارجی نیز دعوت شده است.
۷ میلیون دانش‌آموز، معلم ورزش ندارند
وحید یامین پور معاون وزیر ورزش گفت: همه افراد در جهان که اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی جهانی مانند توئیتر و اینستاگرام دارند دوتابعیتی محسوب می‌شوند و حالا این حائز اهمیت است که کاربران مثلا در ایران از جمله شما دانش‌آموزان که فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کرده‌اید، تابعیت جمهوری اسلامی را بیشتر پذیرفته‌اید یا شبکه‌ای که شهروند مجازی آن هستید؟
کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون حدود ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی در مدارس در حال ساخت است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: آقای ستاری‌فرد بلافاصله پس از اینکه مسئول ورزش وزارت آموزش و پرورش شدند؛ اردوهای تمرینی و مسابقات ورزش دانش‌آموزی را برگزار کردند.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان ورزشکار این استان در رقابتهای ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور موفق به کسب بیشترین کاپ قهرمانی شدند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مسابقات ورزشی به عنوان یک کارگاه بزرگ تربیتی هم می‌تواند به تحقق ساحت اجتماعی یعنی جامعه پذیری دانش‌آموزی کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ