نمایندگان سازمان حراست کل کشور بهمراه حمید سجادی حکم ریاست حسین شهرابی بر مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان را به وی اعطا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حکم سرپرست فدراسیون شطرنج، علیرضا شفیعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.
با حکم سرپرست فدراسیون شطرنج، علیرضا شفیعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور درباره چرایی و جزئیات ارجاع حکم محمد قبادلو به شعبه هم‌عرض توضیحاتی داد.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای عالی امنیت ملی به این نوع روش‌هایی که خلاف قانون و شرع است و افرادی این کار را انجام می‌دهند، متذکر شدم. تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. این موضوع تذکر داده شده و به نوبه خودم باز هم این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
واکنش ضرغامی به پلمب اماکن گردشگری: «تبعات دارد»/ سرنوشت حکم تعلیق مدیر حافظیه شیراز چه شد؟
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، «مدیر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی» منصوب شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب به اتهام افساد فی‌الارض تایید شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت:ساختمان شماره ۱۵۳ خیابان بهار در دی ماه سال قبل حکم قضائی داشته و هفته قبل حکم جلب برای مالک صادر شده بود.
با حکم مهدی نوروزی مدیرعامل باشگاه، جواد زرینچه پیشکسوت سرشناس فوتبال کشور به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال آریو اسلامشهر انتخاب و معارفه شد.
مهدی حسینی نسب مدیر فنی تیم فوتبال بزرگسالان و عضو کمیته فنی سایپا شد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از توقف حکم اعدام محمد قبادلو خبر داد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از توقف حکم اعدام محمد قبادلو خبر داد.
پیش از این هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین مقررات به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور آغاز به کار کرده بود که بحث تعارض منافعی او بطور جدی مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت
مدیر نفت مسجدسلیمان: حکم ۳برصفر؟ تقصیر سازمان لیگ است
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از توقف اجرای حکم اعدام محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر تا حصول نتیجه رسیدگی مجدد دیوان عالی کشور خبر داد.
مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور نتیجه فرجام خواهی برخی از ۱۶ متهم پرونده شهید عجمیان در دیوان عالی کشور را تشریح کرد.
با حکم شهردار تهران ۴ مدیر ابقا و ۲ مدیر جدید در شهرداری پایتخت منصوب شدند.
مدیرعامل باشگاه استقلال روز دوشنبه با سرمربی و کاپیتان آبی پوشان نشست برگزار کرد.
با حکم معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، امیرمهدی صبایی به عنوان مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس منصوب شد.
مدیر رسانه ای استقلال درباره محرومیت 30 روزه ساپینتو که توسط دادگاهی در کشور پرتغال صادر شده است، توضیحاتی را ارائه داد.
4 مدیر از باشگاه های لیگ برتری عضو کارگروه حق پخش تلویزیونی در فدراسیون فوتبال شدند.
با حکم دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «معبود عباس زاده» مدیر مجتمع مس سونگون شد.
رییس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تاریخ اندیشه در اسلام و ایران قله­‌های رفیعی را در مقیاس جهانی بخود دیده و گنجینه­ کم­ نظیر و بسیار ارزشمندی را که حاوی نظریه­‌ها و ایده­های اساسی و ماندگار است، در اختیار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ