کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بذرپاش گفت: برای ارزان‌تر شدن سفر‌ها نیز مقرر شد هزینه خدمات فرودگاهی دو کشور حذف شود و به صفر برسد که در کاهش هزینه تمام شده گردشگران تاثیر گذار است.
پس از آنکه بسیاری کشورها از روسیه و چین گرفته تا مصر و پاکستان حذف دلار از مبادلات تجارت خارجی خود را کلید زدند حالا خبر رسیده پای فرانسه هم به این ماجرا باز شده است.
بارسلونا به دلیل پرداخت پول به نایب رییس کمیته داوران فوتبال اسپانیا مقصر شناخته شده و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ قهرمانان نخواهد بود.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت دو هفته‌ای به شرکت‌های هواپیمایی برای حذف پروازهای چارتری از تهران به شش مقصد پرتردد و بالعکس خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقرر شده تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ کلاس کانکسی دیگر در خراسان رضوی حذف و در مجموع هفت هزار کلاس درس جدید به سرانه آموزشی استان افزوده شود.
تونی کروس، ستاره آلمانی، واکنش جالبی به اتهام خبرنگاری که او را مقصر حذف این تیم از جام جهانی 2022 می‌داند نشان داد.
مارکینیوش که در دیدار برزیل و کرواسی یک پنالتی از دست داد و روی گل کروات‌ها مقصر بود می‌گوید با وجود ناراحتی عمیقش از حذف برزیل در ادامه فصل برای باشگاهش با تمام قوا بازی خواهد کرد.
در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند.
هواداران تیم ملی پرتغال در یک نظرسنجی، سرمربی تیمشان را عامل حذف از رقابت های جام جهانی می دانند.
امروز ستاره‌های تیم‌ملی اسپانیا و سایر تیم‌های حذف شده، دوحه را به مقصد کشورشان ترک می‌کنند.
امروز ستاره‌های تیم‌ملی اسپانیا و سایر تیم‌های حذف شده، دوحه را به مقصد کشورشان ترک می‌کنند.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از بازیکنانش دفاع کرد و مسئولیت حذف از جام جهانی 2022 قطر را برعهده گرفت.
آلمان برای دومین دوره متوالی در جام‌جهانی ناکام بود و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، اما تقصیر به گردن همسران و نامزدهای بازیکنان افتاده است.
ژابی آلونسو، سرمربی اسپانیایی بایرلورکوزن معتقد است که آلمانی ها نباید دیگران را مقصر حذف خود از جام جهانی بدانند.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، بعد از حذف شدن تیمش از مرحله گروهی جام جهانی به خبرنگاران گفت ناراحتی خودش و بازیکنانش از این اتفاق غیر قابل وصف است.
ایلان ماسک ادعا می‌کند که می‌خواهد آزادی بیان را در توئیتر ترویج کند، اما زمانی که مصر یا هند خواستار حذف برخی از محتوا‌های انتقادی از دولت خود از توئیتر شوند چه رخ خواهد داد؟
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو و دبیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی مواضعی کاملا متفاوت نسبت به حذف نماینده مشهد از لیگ یک داشتند.
فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی به پایان مرحله نخست رسیده که دو تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده با خطر حذف مواجه شده‌اند؛ اگر تا زمان مقرر نسبت به پرداخت ورودیه اقدام نکنند.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کیش از مبدا پروازی به مقصد قطر حذف نشده و شرکت هواپیمایی ایران ایر و شرکت هواپیمایی قطری مهیای جابه جا کردن مسافران جام جهانی از این مبدا خواهند بود.
نماینده تبریز در مجلس گفت: قدم اول حل مشکلات این است که وحدت و انسجام داخلی را کلید بزنیم اما نمی دانم این کار امکان پذیر است یا نه زیرا افرادی که الان در قدرت هستند باید بپذیرند مشارکت همگانی را ایجاد کنند نه حذف همگانی.
ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که بارسلونا به جای مقصر دانستن داوران در حذف احتمالی‌اش از لیگ قهرمانان باید، قبول کند که عملکرد بسیار بدی در این رقابت ها داشته است.
این رسانه با استفاده از خاطره شکست های کلمبیا با کی‌روش در مقدماتی جام‌جهانی، به مرد پرتغالی کنایه زده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: درچارچوب حمایت از ناوگان اتوبوسرانی مقرر شد کرایه اتوبوس‌ها برای سفرهای اربعین قدری افزایش یابد تا بخشی از هزینه‌های سفر یکسره را جبران کند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتیاز دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در لیگ برتر به دلیل انجام ندادن اقدامات لازم در مهلت مقرر حذف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ