مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقتصاد چین درکتاب خیزش فناورانه وجهش اقتصادی از منظر«جهش اقتصادی» بررسی می‌شود؛ جهش اقتصادی به معنای از بین بردن شکاف میان اقتصادکشورهای عقب‌تر، مانند چین، و کشورهای پیشگامی، مانند آمریکاست.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن با ایجاد تفرقه و شکاف در بین مردم سعی در خدشه‌دار کردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد تحقیقات بین المللی با حضور مسکو می تواند علت اصلی انفجارهای نورد استریم را شفاف کند.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درباره اینکه آیا واشنگتن پیامی به ایران ارسال کرده است، گفت: ماه‌ها است که برجام در دستور کار قرار ندارد، ایرانی‌ها در ماه سپتامبر زمانی که یک توافق مورد تایید همه طرف‌ها روی میز بود، فرصت احیای برجام را از بین بردند.
جمال رحمتی کارتونیست هم میهن فاصله و شکاف عمیق بین خط فقر و درآمد‌ها را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدای اماکن ورزشی درحالی اخیرا احکامی را صادر کرده که جایگاه خودش در این شرکت از ثبات به تزلزل تغییر وضعیت پیدا کرده و احتمال جابجایی وجود دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید ایده‌هایی که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بین اعضای این بلوک نشر می‌دهد، به ایجاد شکافی جدید و طولانی در اروپا منجر خواهد شد.
شکاف کاذب بین اسلام و غرب ارتباط چندانی با تجربیات زیسته مسلمانان در طول تاریخ ندارد. با رهایی جهان از این دوگانه سازی کاذب و جعلی، کل شکاف تمدنی تصور شده بین این دو جهان کیهانی پر خواهد شد. دوگانه سازی اسلام و غرب ناشی از توهم است.
تسهیلگری در حوزه امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و از بین بردن شکاف میان دانشگاه، صنعت و بازار از اهدافی است که کانون هماهنگی دانش، صنعت، بازار افتا در سیاست خود قرار داده است.
رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مشترک المنافع گفت که توانایی طالبان برای کنترل اوضاع افغانستان به دلیل عمق شکاف بین جناح های میانه رو و رادیکال در رهبری این گروه بسیار محدود شده است.
رئیس مرکز مبارزه با تروریسم کشورهای مشترک المنافع گفت که توانایی طالبان برای کنترل اوضاع افغانستان به دلیل عمق شکاف بین جناح های میانه رو و رادیکال در رهبری این گروه بسیار محدود شده است.
یک نشریه فرانسوی می‌گوید رختکن پاری سن ژرمن به دو دسته حامیان امباپه و طرفداران نیمار تبدیل شده و بین این دو گروه تنش قابل توجهی وجود دارد.
قم- دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت:پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکاف بزرگی در جهان دوقطبی شرق و غرب ایجاد کرد و امروز ایران جایگاه خوبی در سطح بین المللی دارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: ایجاد شکاف بین مردم و نظام توطئه دشمنان است.
روشن نیست که در شرایطی که شکاف بین حاکمیت و ملت به بیشترین میزان خود در ۴۳ سال گذشته رسیده است، بانیان این رویکرد‌ها برای تحقق چه هدف مطلوبی همچنان تصور می‌کنند تک‌صدایی می‌تواند رمز بقا باشد؟
شاخص ضریب جینی عددی بین صفر و یک است. هر چه این عدد به صفر نزدیک‌تر باشد، بیانگر بهبود توزیع درآمد و کاهش شکاف طبقاتی است؛ ضریب جینی در سال ۱۴۰۰ به عنوان اولین سال عملکرد دولت سیزدهم به ۰.۳۹۳ کاهش یافت. این در حالی است که پیش‌تر شاهد افزایش ۹٫۵ درصدی شکاف طبقاتی در دولت گذشته بودیم.
فیلسوف روس گفت: چنین اقدامات تروریستی برای ایجاد تفرقه و شکاف در بین روس‌هاست، اما تروریست‌ها موفق نخواهند شد. ما به دنبال انتقام نیستیم بلکه پیروزی می‌خواهیم.
دولت ژاپن قصد دارد تا با هدف تقابل با چین و از بین بردن «شکاف موشکی» با این کشور، یک هزار موشک کروز دور-بُرد را در جزایر مورد مناقشه با چین مستقر کند.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم آبله میمونی، توضیح داد: علائم معمولا شامل تب، سردرد شدید، درد‌های عضلانی، کمردرد، ضعف، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است. بثورات پوستی معمولا در عرض یک تا سه روز پس از شروع تب آشکار می‌شوند. تاول‌ها ممکن است صاف یا کمی برجسته بوده و با مایع شفاف یا زرد پر شده و سپس پوسته، پوسته و خشک شده و بریزند. تعداد تاول‌ها در یک فرد می‌تواند از چند عدد تا چند هزار متغیر باشد. بثورات روی صورت، کف دست‌ها و کف پا، دهان، اندام تناسلی و چشم بروز می‌کند.
براساس اطلاعیه معاونت نظارت بازار شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، همین هفته وارد بازار دوم فرابورس خواهد شد. زمان و مبلغ مورد نیاز این عرضه اولیه را در مطلب زیر بخوانید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه تا بیست و یکم اردیبهشت‌ماه جاری بالغ بر، یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز، 9271 میلیارد تومان به حساب گندمکاران واریز شده است.
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیۀ سی‌امین کنفرانس مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم گذار اپراتورهای تلفن همراه به اپراتور دیجیتال، تأکید کرد: تحول دیجیتال برای اپراتورها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است تا بتوانند نقشی اساسی در اقتصاد دیجیتال بازی کنند.
محمودصادقی سیاستمدار اصلاح‌طلب با انتقاد شدید از رفتارهای قهری دولت سیزدهم در موضوع حجاب گفت: دولت سیزدهم به جای اینکه به زندگی معیشتی مردم سر و سامان دهد، خود را مشغول به موضوع فرعی مقابله با حجاب کرده است. عده‌ای در دولت تلاش می‌کنند با رد گم کنی؛ مسائل فرعی را به عنوان اولویت جامعه امروز ایران معرفی کنند.
ایازی گفت: بیش از ۹۰ درصد روحانیون درگیر کارهای اجرایی نیستند و ارتباطی به مسائل حکومت ندارند، اما همان درصدی که در مسند اجرایی هستند، در منابر و نماز جمعه‌های خود سخنانی می‌گویند که شاهدیم یک شکاف ذهنی و فکری بین مردم و سخنان این افراد به وجود آمده است. از سوی دیگر بسیاری از صحبت‌های این افراد در پشت تریبون‌های رسمی مورد قبول و پذیرش مراجع عظام تقلید، فرهیختگان و روحانیون شاخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ