کرمان - مدیر داخلی بیمارستان خاتم النبیاء بافت گفت: در حادثه بالگرد در بافت مدیرکل وزش و جوانان آذربایجان شرقی دچار تروما از ناحیه سر و احتمالا خونریزی مغزی شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی از قطعی شدن حضور بانوان تماشاگر در دیدار تراکتور در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا خبر داد
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت کمک ۱۵۰ میلیاردی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو جهان واکنش نشان داد.
قم- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران روستایی و عشایری باید توان خود را در میادین مختلف نشان دهند و حمایت از ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قم در برنامه ها است.
تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از منتفی شدن کاشت چمن در استادیوم یادگار امام تبریز خبر داد و گفت: برای این منظور از چمن‌های رولی استفاده می کنیم.
انزلی - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی استان، گفت: سواحل گیلان در بخش گردشگری و ورزشی بسیار مستعد است.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان، توضیحاتی را درخصوص صدور حکم دستور موقت از سوی دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ارائه کرد.
علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که تابع تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب مسوول جدید برای هیات فوتبال پایتخت است. گفته می‌شود حبیب‌الله شیرازی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات متعدد از ریاست هیات فوتبال تهران عزل شده است
مدیرکل دفتر مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان از توافق وزارت ورزش و جوانان و قوه قضائیه در آستانه سال جدید خبر داد.
تبریز-اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از تداوم وضعیت بهبودی مدیرکل این مجموعه و احتمال ترخیص وی از بیمارستان شهید باهنر کرمان در روزهای آتی خبرداد.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نسبت به صحبت های مالک و سرمربی خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اقدام جدی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی در دست بررسی قرار گرفت.
جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان تهران گفت: وزیر ورزش و جوانان در جلسات مختلف نسبت به گرانی رشته تنیس گلایه داشتند.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قبل از اینکه بخواهم به تیم فولادی‌ها این پیروزی را تبریک بگویم باید به مدیرکل ورزش و جوانان استان تبریک بگویم چون به تعهدی که داد وفا نکرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ورزش استان حدود ۲۱۰ پرونده حقوقی در بخش قضایی دارد، گفت: به دنبال تشکیل شعبه شورای حل اختلاف و قضایی ورزش خوزستان هستیم تا مسائل و مشکلات مربوطه به خانواده ورزش خوزستان در همین شورا حل و فصل شود.
تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای 2598 برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی خبر داد.
با برگزاری مراسم تکریم از مجید شهیدی مدیرکل سابق حراست، حسین شهرابی به‌عنوان سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان معرفی شد.
مراسم تکریم مدیرکل سابق حراست و معارفه سرپرست جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی مدیرکل حراست این وزارتخانه را منصوب کرد.
داور بین‌المللی فوتبال ایران به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری انتخاب شد.
مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به عنوان مدیرعامل تراکتور منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ