مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از طراحی برنامه‌ها و اقدامات لازم برای کاهش بحران‌ها و مشکلات هواداران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بدنسازی همچنان بدون توجه به دستور وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی به دلیل مشکلات متعدد، کماکان به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی اقدام می‌کند.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان در نخستین اقدام خود از دو پیشکسوت ورزش کشور عیادت کرد.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن مبنی بر ارائه زمین به مردم برای ساخت واحدهای یک طبقه گفت: این اقدام تاثیر قابل توجهی در شکستن احتکار و سوداگری دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران اقدام پارلمان سوئد علیه سپاه پاسداران را با قوی‌ترین عبارات محکوم می‌کند.
با موافقت نمایندگان، وزارت ورزش مکلف شد نسبت به واگذاری اماکن و سالن‌های ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها از طریق ادارات مربوطه با اولویت هیأت‌های ورزشی محلی به صورت اجاره‌ای اقدام کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اقدام جدی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پدر سه شهید ورزشکار عیادت کردند.
وزارت ورزش و جوانان به اقدام توهين آميز يكى از ملى پوشان سابق واليبال در فضاى مجازى واكنش نشان داد.
وزارت ورزش یمن در اقدامی عجیب برای بازیکنانش بعد از باخت مقابل عمان پاداشی درنظر گرفت.
وزیر ورزش چهارده پس از انتصاب معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش، اقدام به انتصاب سرپرست جدیدی به جای وی کرد.
پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی وارد دور تازه ای از بررسی شده و به نظر می رسد به زودی پس از تایید نهایی در کارگروه اقتصاد دیجیتال برای تصویب به مجلس ارائه شود.
چهره جنجالی اصولگرا و معاون وزارت ورزش و جوانان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش متفاوتی نشان داد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: در حوزه ورزشی شاهد رفتارهای غیراخلاقی از سوی آمریکا هستیم و دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام فدراسیون آمریکا به تغییر پرچم ایران بلافاصله واکنش نشان داد.
اقدام رئیس فدراسیون بوکس برای پناهنده شدن که برای نخستین بار در ورزش کشور انجام شده، تبعاتی برای ورزش کشور و وزارت ورزش خواهد داشت که حتی تاثیرات بین المللی نیز به همراه دارد.
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین‌المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
وزارت ورزش در حالی فدراسیون سوارکاری را با تغییر مدیریتی مواجه کرده که این اقدام در تضاد کامل با اساسنامه است و علاوه بر تبعات بین المللی می تواند مهمترین انتخابات داخلی ورزش را هم باطل کند.
وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه‌ای اقدام ضدایرانی دولت آلبانی را محکوم کرد و نوشت:صدور بیانیه از سوی آمریکا و استقبال صهیونیست‌ها از این تصمیم،ازوجود برنامه‌ای از پیش طراحی‌شده حکایت دارد.
وزارت ورزش که اعلام کرده بود صرفا انجمن آمادگی جسمانی را از فدراسیون همگانی جدا کرده، در تازه‌ترین اقدام بدون مصوبه‌ای قانونی چندین انجمن دیگر با ماهیت مستقل را از این فدراسیون جدا کرد. با این شرایط دیگر فدراسیونی با مفهوم ورزش همگانی وجود ندارد
رئیس کمیته ملی المپیک می گوید مسئول برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بلاتکلیف، وزارت ورزش است و باوجود اتمام زمان تعهد به فدراسیون‌های جهانی، این اقدام صورت نگرفته است.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می‌خواهد فدراسیون شود!
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
نسخۀ Android TV اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ