مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- سربازان گمنام امام زمان(عج) دو کارمند شهرداری شاهرود را دستگیر کردند تا شمار دستگیر شدگان مفاسد اداری طی ۲۰ روز اخیر به پنج نفر برسد.
رشت- ۳ کارمند شهرداری یکی از مناطق شهر رشت به جرم ارتشاء و اختلاس دستگیر شدند.
هرچند ریاضیدانان موافق بودند که این تصویرسازی موسوم به «کلاه» اولین انیشتین است، با این حال هر هفت بار یک بار لازم بود تا تصویر آینه‌ای از آن کپی شود تا الگوی بدون تکرار بتواند ادامه پیدا کند. در این وضعیت یک مقاله دیگر در ماه گذشته منتشر شد که در آن آقای اسمیت و سه ریاضیدانی که به او کمک کردند تا این کشف را تأیید کند، شکل جدیدی را به نام «شبح» عرضه کردند.
داده های خصوصی ۲۳۷ هزار کارمند فعلی و سابق دولت فدرال آمریکا در یک نشتی اطلاعات در وزارت حمل و نقل این کشور فاش شده است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از مشکلات پیش روی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شایعه‌سازی‌هایی است که صورت می‌گیرد و وظیفه مدیران باشگاه‌ها این است که درخصوص این شایعه‌سازی‌ها و حاشیه‌ها شفاف‌سازی کنند.
بنا به اعلام وزارت خارجه روسیه، یک کارمند سفارت استونی در مسکو به عنوان عنصر نامطلوب اعلام شد.
حسین شریعتمداری نوشت: کمترین تردیدی باقی نمی‌ماند که جمشید شارمهد، از سوی دولت آلمان مأموریت انجام عملیات تروریستی را بر عهده داشته است و اقدام وزارت خارجه آلمان در احضار کاردار ایران و اخراج دو کارمند سفارت جمهوری اسلامی ایران از نوع عملیات فریب و «فرار به جلو» برای پاک کردن ردپای دولت آلمان در این عملیات تروریستی بوده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که به منظور انتقال جسد یکی از کارمندان سفارت‌ این کشور در تهران که در جریان حمله مسلحانه روز جمعه جانش را از دست داد و برای انتقال دیگر کارمندان سفارت به آذربایجان، هواپیمایی به تهران می‌فرستد.
وزارت خارجه روسیه امروز از اخراج کارمند سفارت لیتوانی در مسکو خبر داد.
وزارت خارجه لیتوانی امروز از اخراج کارمند سفارت روسیه در این کشور خبر داد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو کارمند سفارت مولداوی را عنصر نامطلوب اعلام می کند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس آگاهی در اولین بررسی های خود پس از فقدان دکتر فرهود دریافتند که یک گروه سه نفره که یکی از آنها قبلاً کارمند دکتر فرهود بوده وی را دزدیده اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد مالباخته که اهل کشور افغانستان است، هنگامی که در خانه نبوده، اموال باارزش او از جمله طلا، ارز فرانک سوئیس، یورو و دلار توسط فرد یا افراد ناشناس به سرقت رفته است.
وزارت خارجه روسیه امروز از اخراج یک کارمند سرکنسولگری ژاپن در این کشور خبر داد.
وزارت خارجه روسیه امروز با صدور بیانیه ای از اخراج کارمند سفارت رومانی در مسکو خبر داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اخراج یک کارمند سفارت این کشور در رومانی را در راستای سناریو طراحی شده غرب دانست.
یکی از کارمندان سابق شرکت توییتر به اتهام ۶ فقره جرم کیفری از جمله جاسوسی برای عربستان سعودی محکوم شد.
اعضای هیئت دولت، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
اعضای هیئت وزیران، آیین‌نامه اجرایی پرداخت مشوق‌ها، یارانه و یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی بخش کشاورزی از سوی وزارت جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه را تصویب کردند.
سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مرزبانان طالبان درک درستی از خطوط مرزی ندارند و باعث ایجاد سوتفاهم و بعضا درگیری می‌شوند.
پولادگر می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.
علی فلاحتی شهاب‌الدینی رئیس این کمیته نیز کارمند وزارت علوم است و عضو هیات علمی دانشگاه علامه محسوب می‌شود که خلاف اساسنامه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ